فروش آب اکسیژنه مرک

کاربرد آب اکسیژنه در حمام شما و فروش آب اکسیژنه مرک
7. توالت فرنگی خود را عمیق تمیز کنید
با توجه به CDC، پراکسید هیدروژن در از بین بردن میکروارگانیسم‌ها، از جمله باکتری‌ها، مخمرها، قارچ‌ها، ویروس‌ها و هاگ‌ها موثر است و آن را به انتخاب خوبی برای تمیز کردن حمام تبدیل می‌کند.

برای تمیز کردن توالت، 1/2 فنجان پراکسید هیدروژن 3 درصد را به کاسه حمام خود اضافه کنید تا میکروب ها را از بین ببرد و سطح توالت شما را روشن کند. شما باید آن را به مدت 20 دقیقه در کاسه بگذارید تا از مزایای کامل آن بهره مند شوید.

8. آینه ها و سطوح شیشه ای را براق کنید
محلول 1:1 آب و پراکسید هیدروژن را روی سطوح شیشه ای اسپری کنید، سپس با دستمال کاغذی، پارچه بدون پرز یا روزنامه پاک کنید تا بدون رگه ها تمیز شود.

فروش آب اکسیژنه مرک

فروش آب اکسیژنه مرک در سراسر ایران

فروش آب اکسیژنه مرک با بهترین قیمت

فروش آب اکسیژنه مرک در کمترین زمان

فروش آب اکسیژنه مرک برای مشتریان با بهترین شرایط

فروش آب اکسیژنه مرک با حمل سریع

9. کپک و کپک را از بین ببرید
کپک و کپک می توانند به سرعت در محیط مرطوب یک غرفه دوش ایجاد شوند.

برای از بین بردن آنها بدون نیاز به تنفس بخارات سمی سفید کننده، با پراکسید هیدروژن 3 درصد رقیق نشده اسپری کنید و اجازه دهید 30 دقیقه بماند. آبکشی کنید. پراکسید کپک و کپک را از بین می برد، اما ممکن است هنوز هم لازم باشد لکه هایی را که پشت سر گذاشته اند پاک کنید.

10. چینی های قدیمی را سفید کنید
اگر سینک پایه چینی شما زرد شده است، می توانید با تمیز کردن سطح مرطوب سینک با جوش شیرین، سپس با یک اسفنج اشباع شده با پراکسید هیدروژن 3 درصد، آن را روشن کنید.

11. کف صابون را از بین ببرید
برای تمیز کردن هفتگی دوش و وان فایبرگلاس، از 1 فنجان جوش شیرین، 1/4 فنجان سرکه سفید، به اضافه یک یا دو قاشق غذاخوری پراکسید هیدروژن، خمیر کف‌دار درست کنید. هنگامی که حباب ها فروکش کردند، سطح دوش را با مخلوط بشویید.

مراقب باش! اگر از پراکسید مستقیم استفاده می کنید، برای محافظت از پوست خود دستکش بپوشید. پراکسید هیدروژن می تواند باعث قرمزی و سوزش شود.

در اتاق رختشویی
12. لکه ها را پاک کنید
گروه کاری محیط زیست، پراکسید هیدروژن را به عنوان روشی موثر برای از بین بردن لکه های چمن، لکه های خون و لکه های نوشیدنی مانند میوه، آب میوه و شراب توصیه می کند. برای شروع، سعی کنید پاک کننده را به سمت عقب پارچه بکشید.

13. سفیدهای تیره را روشن کنید
اگر تی شرت، ملحفه و حوله شما رنگ خاکستری به خود گرفته باشد، Nystul راه حلی نیز دارد.

با ترکیب 1/2 فنجان جوش شیرین – نکته: مانند جوش شیرین نیست – و 1/2 فنجان پراکسید هیدروژن، سفید کننده اکسیژن خود را بسازید. چرخه را شروع کنید، اجازه دهید ماشین لباسشویی پر شود و قبل از اتمام چرخه لباس را چند ساعت خیس کنید تا سفید و ضدعفونی شود.

صبر کن! ابتدا یک نمونه بردارید. قبل از اینکه پراکسید هیدروژن را روی هر پارچه ای امتحان کنید، یک بخش کوچک و خارج از مسیر را برای ثبات رنگ تست کنید. از پارچه‌های قدیمی مراقبت کنید: کارشناسان حفاظت از پارچه مؤسسه اسمیتسونیان می‌گویند که پراکسید می‌تواند الیاف را سفید و ضعیف کند.

فروش آب اکسیژنه مرک

فروش آب اکسیژنه مرک را با همین سایت امتحان کنید.

ما فروش آب اکسیژنه مرک را به شما ارائه می دهیم.

برای فروش آب اکسیژنه مرک به مشتریان اماده ایم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *