خرید پودر هیدروکسید پتاسیم

Hydroxyde de potassium en flocon, hydroxyde de potassium liquide, produit chimique pour industrie papetière, distribut de produit chimique, potassium hydroxide مایع, potassium hydroxide جامد, محصول شیمیایی برای صنایع خمیر و کاغذ, محصول شیمیایی برای صنعت صابون
پتاسیم هیدروکسید

UBA که معمولاً پتاس سوزاننده یا لیمو نامیده می شود، هیدروکسید پتاسیم، یک ترکیب شیمیایی آلی، را به صورت تکه ای (جامد) یا مایع تامین می کند. این پایه برای تنظیم و کنترل pH در بسیاری از صنایع استفاده می شود. هیدروکسید پتاسیم همچنین اغلب در بسیاری از فرآیندهای تولیدی مختلف، در جذب و خنثی سازی اسیدها، و در تصفیه مواد غذایی، فلزات و سنگ معدن استفاده می شود.

مشاهده تصویر منبع

خرید پودر هیدروکسید پتاسیم

خرید پودر هیدروکسید پتاسیم با بهترین برند را درنظر بگیرید.

خرید پودر هیدروکسید پتاسیم با کیفیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

زیرا با خرید پودر هیدروکسید پتاسیم مرغوب یفیت محصولات تولیدی با آن تضمین می شود.

برای خرید پودر هیدروکسید پتاسیم با ما ارتباط بگیرید.

درباره UBA
UBA یک توزیع کننده مواد شیمیایی مورد اعتماد کانادایی مستقر در انتاریو و کبک است. متخصص در مدیریت و توزیع مواد شیمیایی ایمن برای بیش از 60 سال در حال حاضر، UBA راه حل های شیمیایی متناسب با نیازهای صنایع مربوطه ارائه می دهد.

فرمول شیمیایی هیدروکسید پتاسیم: KOH
مترادف پتاسیم: لیمو، پتاس سوزاننده، محلول آبی هیدروکسید پتاسیم، هیدروکسید پتاسیم در محلول آبی، پرک هیدروکسید پتاسیم، هیدروکسید پتاسیم جامد
هیدروکسید پتاسیم جامد [فلکس]
موجود در کیسه های 25 کیلوگرمی، تکه های جامد هیدروکسید پتاسیم 90 درصد غلیظ است. جابجایی پتاس سوز آور جامد آسان تر است و می توان آن را به راحتی به هر یک از تاسیسات شما حمل کرد. هیدروکسید پتاسیم جامد به ویژه در ساخت مواد شیمیایی معدنی مبتنی بر پتاسیم و در سایر صنایعی که به یک محصول ایمن برای کنترل pH نیاز دارند، استفاده می شود.

هیدروکسید پتاسیم مایع
UBA صنایعی مانند معدن، صنایع غذایی، خمیر و کاغذ، تصفیه خاک آلوده، تولید کنندگان مواد شیمیایی ویژه و محصولات کشاورزی را با 45 درصد هیدروکسید پتاسیم مایع غلیظ تامین می کند. UBA خدمات توزیع مواد شیمیایی ایمن را در قالب های زیر ارائه می دهد: فله، فله جزئی، توت، دلکان، سطل و درام.

خرید پودر هیدروکسید پتاسیم

خرید پودر هیدروکسید پتاسیم برای بسیاری از صنعتگران مناسب می باشد.

به همین دلیل ما امکان خرید پودر هیدروکسید پتاسیم با بهترین شرایط را فراهم نموده ایم.

برای خرید پودر هیدروکسید پتاسیم یک تماس کافیست.

شما ممی توانید خرید پودر هیدروکسید پتاسیم از سراسر ایران را با ما تجربه نمایید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *