قیمت اسید سیتریک ازمایشگاهی

اسید سیتریک چیست؟

اسید سیتریک یک پودر سفید است که برای ایجاد طعم ترش به نوشیدنی ها و محصولات غذایی استفاده می شود. همچنین به عنوان یک ماده نگهدارنده برای جلوگیری از فساد استفاده می شود زیرا اسیدیته محصولات را افزایش می دهد و بسیاری از باکتری هایی که باعث فساد مواد غذایی می شوند قادر به رشد در محیط اسیدی نیستند. همچنین در مکمل های غذایی استفاده می شود زیرا بدن مواد معدنی را زمانی که به اسید سیتریک متصل می شود، بهتر جذب می کند.

اسید سیتریک چگونه ساخته می شود؟ قیمت اسید سیتریک ازمایشگاهی
اسید سیتریک به طور طبیعی در مرکبات یافت می شود، اما تولید اسید سیتریک از مرکبات بسیار گران است و تقاضا برای اسید سیتریک بیشتر از عرضه موجود مرکبات است. بنابراین، وقتی اسید سیتریک را روی برچسب محصول می بینید، می توانید مطمئن باشید که پودری است که از تخمیر قندها ساخته شده است.

کشت قارچ Aspergillus niger (قارچی که معمولا در صنعت داروسازی استفاده می شود) با شکر تغذیه می شود و آن را به محلول مایع متابولیزه می کند. محلول با آهک (هیدروکسید کلسیم) مخلوط می شود که باعث می شود نمک سیترات از محلول خارج شود (رسوب). سپس نمک سیترات با اسید سولفوریک تصفیه می شود تا اسید سیتریک قابل استفاده شود.

قندهایی که برای اسید سیتریک استفاده می شوند می توانند از نیشکر، ذرت یا گندم به دست آیند. در ایالات متحده، اسید سیتریک اغلب از ذرت به دست می آید، زیرا محصولی ارزان و یارانه ای است. در آمریکای جنوبی به دلیل قیمت پایین شکر اغلب از شکر نیشکر استفاده می شود، در حالی که در اروپا معمولاً از شیرین کننده های گندم استفاده می شود.

مشاهده تصویر منبع

قیمت اسید سیتریک ازمایشگاهی

برای آگاهی از قیمت اسید سیتریک ازمایشگاهی با ما تماس بگیرید.

قیمت اسید سیتریک ازمایشگاهی به کشور تولید کننده آن بستگی دارد.

دریافت قیمت اسید سیتریک ازمایشگاهی برای همه مشتریان

آیا اسید سیتریک کوشر است؟ قیمت اسید سیتریک ازمایشگاهی
هر فرآیند تخمیر به دلیل مواد تشکیل دهنده ای که برای موثرتر کردن تخمیر استفاده می شود باعث نگرانی های کوشر می شود. OK Kosher استفاده از اسید سیتریک را فقط با یک گواهی کوشر قابل اعتماد توصیه می کند.

اسید سیتریک حاصل از شکر نیشکر می تواند برای عید فصح مفید باشد، اسید سیتریک بر پایه گندم chometz است، و اسید سیتریک مبتنی بر ذرت به عنوان kitniyos shenishtanah در نظر گرفته می شود (در طول فرآیند به یک موجودیت متفاوت تغییر می کند).

قیمت اسید سیتریک ازمایشگاهی

قیمت اسید سیتریک ازمایشگاهی را از ما بخواهید.

ما قیمت اسید سیتریک ازمایشگاهی را در هر روز به شما اطلاع می دهیم.

قیمت اسید سیتریک ازمایشگاهی را با یک پیام یا تماس با کارشناسان ما بدست آورید.

قیمت اسید سیتریک ازمایشگاهی با برندای مختلف متفاوت می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *