خرید پودر اسید سیتریک

بررسی اجمالی:
اسید سیتریک که به آن نمک ترش یا نمک سیتریک نیز گفته می شود، یک اسید ارگانیک طبیعی با طعم ترش است که در مرکبات تشکیل می شود. اسید سیتریک ماده کریستالی است که از آب این میوه ها استخراج می شود. اسید سیتریک برای افزودن طعم اسیدی (ترش) به غذاها و نوشابه ها و به عنوان یک ترکیب سفت کننده در محصولاتی مانند کنسرو گوجه فرنگی استفاده می شود.

در دمای اتاق، اکثر اسیدهای سیتریک یک ماده سفید و کریستالی هستند. اسید سیتریک می تواند به صورت بی آب (بدون آب) یا به صورت مونوهیدرات (ترکیبی که حاوی یک مولکول آب است) وجود داشته باشد. مونوهیدرات را می توان با حرارت دادن بالای 172 درجه فارنهایت (78 درجه سانتیگراد) به فرم بی آب تبدیل کرد. از آنجا که اسید سیتریک به طور طبیعی ایجاد می شود، معمولاً به عنوان غیر سمی و بی خطر برای غذا طبقه بندی می شود. این به طور طبیعی تقریباً در تمام اشکال زندگی وجود دارد و اسید سیتریک اضافی به آسانی متابولیزه شده و از بدن دفع می شود.

اسید سیتریک اسید ضعیفی است زیرا چگونه در آب یونیزه می شود. در حالی که اسید سیتریک گرانتر از اکثر اسیدهای فرآوری شده است، اما با کاربردهای متعدد بسیار متنوع است. اسید سیتریک زیست تخریب پذیر عموماً برای محیط زیست مضر است و بنابراین پس از استفاده راحت تر از اسیدهای فرآوری شده دفع می شود. خرید پودر اسید سیتریک نیز صورت می گیرد. خرید پودر اسید سیتریک برای صنعتگران مفید می باشد. آنها می توانند خرید پودر اسید سیتریک را در مقادیر گوناگونی انجام دهند.

مشاهده تصویر منبع

ویژگی ها و چالش ها:
اکثر گریدهای اسید سیتریک دارای چگالی ظاهری متوسط ​​48lb/ft4 هستند. اسید سیتریک ممکن است دارای رتبه MSDS H تا 2 باشد، به این معنی که در صورت تماس با چشم (محرک)، برای استنشاق (محرک ریه) خطرناک و در صورت تماس با پوست (محرک، حساس کننده) کمی خطرناک است.

بیشتر اسید سیتریک که معمولاً به شکل کریستالی است، ممکن است میکرونیزه شود. اسید سیتریک رطوبت سنجی است، به این معنی که رطوبت و دما ممکن است بر جریان آن تأثیر بگذارد. اسید سیتریک می تواند هم ساینده و هم خورنده باشد، بنابراین باید مراقب باشید که از تجهیزاتی استفاده کنید که می توانند در معرض قرار گرفتن طولانی مدت در برابر این مواد مقاومت کنند. اسید سیتریک می تواند به واشرها و اجزای فلزی و غیرفلزی ساخته شده در تجهیزات حمل و نقل مواد فله آسیب برساند. هنگام تصمیم گیری در مورد کاربرد مناسب، مشاوره با ارائه دهنده باتجربه تجهیزات انتقال اسید سیتریک توصیه می شود.
چالش دیگر در حمل و نقل موفقیت آمیز اسید سیتریک از مخازن ذخیره سازی به سیستم پردازش، تمایل این ماده به جامد شدن و آگلومره شدن است. اگر اسید سیتریک در کیسه های فله ای به تاسیسات منتقل شده باشد، ممکن است به یک توده جامد تقریبا غیرقابل حرکت تبدیل شده باشد که برای شکستن آن نیاز به فشار مکانیکی دارد و تخلیه کننده های کیسه فله را قادر می سازد تا اسید سیتریک را از طریق دهانه های کیسه تخلیه کنند.

حتی اگر کیسه‌های حجیم مطبوع شده باشند، قاب‌های مورد استفاده برای تخلیه کیسه‌ها ممکن است همچنان به لوازم جانبی اضافی نیاز داشته باشند تا نیاز به مداخله اپراتور هنگام تخلیه اسید سیتریک از کیسه کاهش یابد. این شامل ویژگی‌هایی مانند قاب‌های فنری است که با خالی شدن و سبک شدن کیسه‌ها کشیده و کشیده می‌شوند، آنها را سفت می‌کند و هر گونه جیب اسید سیتریک را که در گوشه کیسه‌ها قرار دارد از بین می‌برد. دستگاه‌های فعال‌کننده کیسه معمولاً در به هم زدن اسید سیتریک، از بین بردن مجموعه‌های اسید سیتریک و ایجاد جریان بهتر مؤثر هستند. برخی از این دستگاه های فعال کننده کیسه نیز به عنوان یک مهر و موم هواگیر بین کیسه فله و قیف گیرنده عمل می کنند.

اگر اسید سیتریک از کیسه های کوچکتر (بیش از 50 پوند/22.76 کیلوگرم) به جریان پردازش اضافه می شود، یک ایستگاه کیسه شکن با هود گرد و غبار، دستگاه های تصفیه و پاک کننده پالس پنوماتیک راه حل توصیه شده برای پشتیبانی از کتابچه راهنمای کاربر است. تخلیه مواد اگر دفع کیسه خالی مشکل است، الف

خرید پودر اسید سیتریک

خرید پودر اسید سیتریک در سایت های فروش مواد شیمیایی ممکن است. برای خرید پودر اسید سیتریک از سایت ها کافیست به سایت مراجعه و با کارشناسان ارتباط برقرار کنید.

اسید سیتریک
ممکن است سیستم فشرده سازی کیسه های ضد گرد و غبار لازم باشد.
هندسه قیف های خوراک یکی دیگر از جنبه های مهم در کار با اسید سیتریک است. برای جلوگیری از خطا در شارژ نوار نقاله، ممکن است نیاز به ترکیب وسایلی مانند ویبراتور یا همزن مکانیکی برای افزایش جریان باشد. اگر اسید سیتریک به صورت دستی در قیف مجهز به دستگاه های همزن ریخته شود، یک صفحه قیف در بالای ظرف گیرنده به محافظت از اپراتورها کمک می کند.

اگر اسید سیتریک به صورت پنوماتیک به یک سیستم پردازش منتقل می شود، دمنده مورد استفاده برای حرکت اسید سیتریک از طریق خط هوا باید اندازه ای داشته باشد که نیازهای سیستم را برآورده کند. اسید سیتریک تمایل به جذب رطوبت از هوا دارد. اگر این مشکل باعث جمع شدن بیش از حد شود، ممکن است دستگاه‌های بیشتری برای کاهش سطح رطوبت یا کشیدن رطوبت از اسید سیتریک قبل از ورود آن به نوار نقاله مورد نیاز باشد.

به دلیل شکل کریستالی اسید سیتریک و ماهیت جریان آزاد آن، معمولاً از طرح پیچ گرد برای انتقال پیچ انعطاف پذیر استفاده می شود.

اگر برنامه اسید سیتریک شما دارای بارگیری اسید سیتریک میکرونیزه در کیسه های حجیم باشد، استفاده از عرشه تراکم ارتعاشی برای هوازدایی اسید سیتریک در حین پر شدن و بارگیری سلول ها برای اطمینان از وزن مورد نظر، ظرفیت کیسه های حجیم را تا حد زیادی به حداکثر می رساند. .

برنامه های کاربردی Flexicon:
مشاوره با متخصص Flexicon به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که آیا یک پیچ انعطاف پذیر یا محلول پنوماتیک به بهترین وجه برای کاربرد اسید سیتریک شما مناسب است یا خیر.

خرید پودر اسید سیتریک

خرید پودر اسید سیتریک را با ما تجربه نمایید. ما خرید پودر اسید سیتریک را برایتان با بهترین شرایط و سرعت مهیا می کنیم.

منبع : https://bismoot.com/blog/%d8%a7%d8%b3%db%8c%d8%af-%d8%b3%db%8c%d8%aa%d8%b1%db%8c%da%a9/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *