پرداخت فلز دوستدار محیط زیست | سیستم های تکمیل

چرخ سنجاق

تکنیک های تکمیل فلز دوستدار محیط زیست

5 ژوئن 2020

از آنجایی که فرآیندهای سازگار با محیط زیست بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده اند، صنعت تکمیل فلز روش های جدیدی را برای آبکاری و تکمیل ایجاد کرده است که هم به نفع مشتری و هم برای کره زمین است. این فرآیندهای سبز در سطح کارایی بالایی که در طول استفاده و استفاده از آن انتظار دارید کار می‌کنند و در عین حال به شما آرامش می‌دهند که به محیط زیست آسیب نمی‌رسانید.

برترین تکنیک های فینیش فلزی سازگار با محیط زیست

بسیاری از فرآیندهای تکمیل سبز در صنعت تکمیل فلزات وجود دارد، از جمله:

آندایز کردن

آنودایز کردن یک فرآیند تکمیلی است که بستر فلزی را به یک پوشش اکسید آندی بادوام، مقاوم در برابر خوردگی و تزئینی تبدیل می کند. اعمال این پرداخت بر روی بستر مشابه فرآیند اکسیداسیون بسیار کنترل شده است. در نتیجه، اکسید آندی به طور کامل در بستر ادغام می‌شود و لایه‌برداری یا تراشه‌کردن آن را غیرممکن می‌کند. آنودایز کردن برای فلزات غیرآهنی مانند آلومینیوم، تیتانیوم و منیزیم به خوبی عمل می کند و سطح را برای سایر فرآیندها از جمله آب بندی و رنگ آمیزی آماده می کند.

آنودایز کردن یک فرآیند سازگار با محیط زیست است زیرا از آلیاژ آلومینیوم، فلزی همه کاره و بادوام استفاده می کند. از هیچ گونه فلزات سنگین RCRA یا VOC استفاده نمی کند و به راحتی با مقررات زیست محیطی فدرال و ایالتی مطابقت دارد. پرداخت اکسید آندی مزایای دیگری نیز دارد، مانند کاهش اصطکاک، افزایش روغن کاری و عایق.

پوشش پودری

پوشش پودری پودری خشک و بدون جریان است که نیازی به حلال در مخلوط ندارد. به صورت الکترواستاتیک اعمال می شود و پس از عمل آوری با حرارت، پوشش پودری مانند یک پوست بر روی بستر عمل می کند. به دلیل دوام و مقرون به صرفه بودن، یک انتخاب محبوب برای تکمیل فلز است.

کارشناسان پوشش پودری را یک فرآیند تکمیلی سازگار با محیط زیست می دانند. این ترکیبات مضر تولید نمی کند و مواد اولیه بی خطر هستند. حتی می توانید در داخل خانه از پوشش پودری استفاده کنید، بنابراین حداقل خطر آلودگی هوا وجود دارد.

جدا از خواص سبز رنگ، پوشش پودری فواید زیادی دارد، از جمله:

  • فرآیند درخواست ساده
  • خروجی اگزوز کمتر که هزینه های گرمایش و سرمایش را کاهش می دهد
  • قابل ذخیره و استفاده مجدد
  • بدون نیاز به تجهیزات دفع زباله

جایگزین های سازگار با محیط زیست برای آبکاری

اگرچه آبکاری الکتریکی رایج است، اما یک فرآیند سبز در نظر گرفته نمی شود. پیشرفت‌های تکنولوژیکی جایگزین‌های آگاهانه محیطی برای آبکاری الکتریکی ایجاد کرده است که نتایج یکسانی را به دست می‌آورد. یکی از این فرآیندها رسوب فیزیکی بخار (PVD) است.

PVD یک پوشش پودری است که از مواد خطرناک استفاده نمی کند و زباله های مضر ایجاد نمی کند. فرآیند کاربرد تمیز آن مطابق با استانداردهای حفاظت از محیط زیست است. این ماده با تبخیر یک ماده جامد در خلاء اعمال می شود و سپس به عنوان یک پوشش بر روی بستر قرار می گیرد. PVD عملکرد بالایی را ارائه می دهد و به طور باورنکردنی بادوام است و می تواند ویژگی های مورد نظر شما مانند ضخامت را به خود بگیرد.

امروز با سیستم های تکمیلی درباره تکنیک های تکمیل فلز سبز تماس بگیرید

فرآیندهای کسب و کار سبز بیش از هر زمان دیگری حیاتی هستند و Finishing Systems مفتخر است که تکنیک های سازگار با محیط زیست را ارائه می دهد. این فرآیندها هیچ تاثیری بر محیط زیست ایجاد نمی کند و در عین حال یک روکش فلزی محکم را به شما می دهد که برای مدت طولانی دوام می آورد. امروز با تماس با ما، درباره فرآیندهای تکمیل سبز ما بیشتر بدانید.

امروز با ما تماس بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *