چرا بازیابی گرما مهم است

بازیابی حرارت

چرا بازیابی انرژی گرمایی مهم است؟

6 ژانویه 2022

صنایعی که از انرژی گرمایی استفاده می کنند، مانند انفجار ساینده، می توانند یک سیستم بازیابی گرمای زباله را اجرا کنند. تجهیزات و لوازم جانبی انفجار ساینده مانند سیستم پر کردن هوا برای نتایج ثابت و شرایط عملیاتی ایمن مهم هستند.

بازیابی انرژی گرمایی چیست؟

بازیابی گرمای زباله گاز داغی را که تجهیزات صنعتی ساطع می‌کنند جذب می‌کند و انرژی آن را برای سایر فرآیندها استفاده می‌کند. این فرآیند بازیابی شامل بازیافت گرمای دفع شده برای مفید ساختن آن برای تاسیسات است. در غیر این صورت این انرژی در محیط از بین می رود. برخی از کاربردهای بازیابی گرمای زباله شامل انفجار ساینده، سرامیک، فولاد و آهن و صنایع غذایی است.

مزیت اصلی بازیافت گرمای اتلاف ارزش آن به عنوان منبع انرژی است. تأسیسات می توانند از فناوری بازیابی گرما برای استفاده مجدد از انرژی برای راه اندازی تجهیزات استفاده کنند. با استفاده از این منبع انرژی هدر رفته، شرکت ها مصرف کلی انرژی خود را کاهش خواهند داد.

تاثیر بازیابی انرژی گرمایی

بازیابی حرارت زباله های صنعتی یک عمل ضروری برای مشاغل در هر صنعتی است. بازیابی گرما برای کسب و کار شما:

  • یک منبع انرژی قابل اعتماد است: از آنجایی که تجهیزات شما به طور مداوم گرمای زباله را دفع می کنند، می توانید روی استفاده از آن به عنوان منبع انرژی حساب کنید.
  • کارایی را افزایش می دهد: سیستم های بازیابی گرما ساده هستند که به گردش کار شما اضافه می شوند و تأثیر زیادی بر کارایی کلی شرکت شما می گذارند.
  • مصرف انرژی را کاهش می دهد: زمانی که شرکت‌ها سیستم بازیابی انرژی را پیاده‌سازی می‌کنند، انرژی کمتری از منابع دیگر مصرف می‌کنند و مصرف کلی انرژی را کاهش می‌دهند.
  • حفظ منابع: در حالی که سایر منابع انرژی محدود هستند، مشاغل در مقیاس بزرگ باید در صورت امکان منابع را حفظ کنند. بازیابی گرمای هدر رفته راهی عالی برای دریافت انرژی مورد نیاز برای عملیات خود و در عین حال کاهش اتکای شما به گزینه های محدود دیگر است.
  • ضایعات را به حداقل می رساند: اگر انرژی گرمایی بازیافت نشود، به محیط زیست تلف می شود. با استفاده از این گرمای اتلاف به عنوان منبع انرژی، اتلاف به حداقل می رسد.

نقش واحدهای بازیابی انرژی حرارتی

فناوری مانند واحدهای بازیابی زباله حرارتی اتلاف گرما و نگهداری را کنترل می کند. یک واحد بازیابی گرمای زباله، اگزوز و گازهای حاصل از تجهیزات صنعتی – گرمای تلف شده – را می گیرد و آن را برای استفاده های دیگر، مانند گرمایش آسفالت و نفت، استفاده می کند.

امروز با Finishing Systems تماس بگیرید

Finishing Systems دارای واحدهای بازیابی حرارت صنعتی است تا محیطی امن برای نقاشان و اپراتورهای تجهیزات انفجار ایجاد کند. برای اطلاعات بیشتر، همین امروز از طریق فرم آنلاین ما با ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *