خرید پودر اسید اسکوربیک

ویتامین C یا اسید اسکوربیک
اشتراک گذاری
ارائه، منابع غذایی و نیازهای تغذیه ای
ویتامین C در عملکردهای کلیدی بدن ما نقش دارد، مانند دفاع در برابر برخی عفونت ها یا جذب آهن. درباره نقش آن، غذاهایی که در آن یافت می شود و میزان مصرف لازم برای گروه های مختلف جمعیت بیشتر بدانید.

مشاهده تصویر منبع

تعریف، کارکردها و نقش ها
ویتامین C یا اسید اسکوربیک در عملکردهای کلیدی بدن ما نقش دارد: دفاع در برابر عفونت های ویروسی و باکتریایی، محافظت از دیواره رگ های خونی، جذب آهن، عملکرد آنتی اکسیدانی (گرفتن رادیکال های آزاد) و بهبودی. ویتامین C همچنین باعث جذب آهن می شود.

غذاهایی که سرشار از ویتامین C و حساسیت به این ویتامین هستند
ویتامین C در همه گیاهان وجود دارد اما در مقادیر متغیر.

> فهرستی از غذاهای غنی از ویتامین C را می توانید در جدول CIQUAL پیدا کنید

ویتامین C در بین همه ویتامین ها شکننده ترین است: به هوا، گرما و نور حساس است. به عنوان مثال، در دمای محیط، غذا می تواند نیمی از محتوای ویتامین C خود را در 24 ساعت از دست بدهد. بنابراین انتخاب فرآیندهای ذخیره سازی و پخت مناسب برای کاهش این تلفات مهم است.

خرید پودر اسید اسکوربیک

خرید پودر اسید اسکوربیک

خرید پودر اسید اسکوربیک را با آسان ترین روش انجام دهید. خرید پودر اسید اسکوربیک بسیار راحت ممکن می باشد. خرید پودر اسید اسکوربیک بسیار بالاست. خرید پودر اسید اسکوربیک برای صنعتگران لازم است.

مصرف های مرجع جمعیت
مصرف‌های مرجع جمعیت، نیازهای ویتامین C را در زمینه نقش دوگانه آن در نظر می‌گیرند: خواص آنتی‌اسکوربوتیک و آنتی‌اکسیدانی. نیاز به ویتامین C در طول بیماری های خاص (شکستگی، عفونت، درمان سرطان) و همچنین در برخی سبک های زندگی (فعالیت شدید بدنی، مصرف بیش از حد الکل، سیگار کشیدن) بسیار زیاد است.

مصرف مرجع جمعیت (PRI) برای بزرگسالان در سال 2016 به روز شد. آنها 110 میلی گرم در روز در مردان و زنان هستند.

PRI ها برای سایر دسته های جمعیت در حال حاضر در حال ارزیابی مجدد هستند.

خطر کمبود و مصرف بیش از حد
در افرادی که کمبود ندارند، غلظت ویتامین C پلاسما نشانگر خوبی برای وضعیت ویتامین آنها است. مطالعات اپیدمیولوژیک (به ویژه SU.VI.MAX) غلظت بهینه ویتامین C پلاسما را 60 میکرومول در لیتر در بزرگسالان جوان تخمین زده است. این مربوط به غلظتی است که حداکثر پتانسیل آنتی اکسیدانی لازم برای محافظت در برابر خطرات بیماری های قلبی عروقی و عصبی، سرطان و آب مروارید را تضمین می کند.

بیماری که بیشترین ارتباط را با کمبود ویتامین C دارد، اسکوربوت است. این بیماری خود را از طریق ادم (تورم بافت به دلیل هیدراتاسیون بیش از حد) و خونریزی نشان می دهد و اگر چند ماه طول بکشد ممکن است کشنده باشد. با این حال، کمبود متوسط، که هنوز رایج است، می تواند باعث کاهش اشتها، کاهش وزن و خستگی شود.

ویتامین C از طریق ادرار دفع می شود. با این حال، ویتامین C بیش از حد می تواند منجر به درد معده، اسهال و سنگ کلیه شود.

خرید پودر اسید اسکوربیک

خرید پودر اسید اسکوربیک را با کارشناسان ما انجام دهید. کارشناسان آماده پاسخگویی به سوالات شما هنگام خرید پودر اسید اسکوربیک می باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *