قایق های خود را به درستی بازسازی کنید | سیستم های تکمیل

قایق

قایق های خود را به درستی بازسازی کنید

30 جولای 2021

تمیز کردن قایق از بدنه در برابر باد، آب و زندگی دریایی محافظت می کند. شما یک قایق را با برداشتن رنگ قدیمی از پایین و استفاده از یک پوشش تازه بازسازی می کنید. این فرآیند می تواند به افزایش عمر قایق شما کمک کند و به شما اجازه دهد مدت بیشتری از آن لذت ببرید.

نحوه پاک کردن رنگ از قایق آلومینیومی

روش های سنتی برای تمیز کردن قایق می تواند مضر و زمان بر باشد. خراش دادن رنگ قدیمی می تواند ساعت ها طول بکشد و نتایج ناهمواری به همراه داشته باشد. مواد شیمیایی مورد استفاده برای حذف رنگ و آب بندی نیز برای زندگی دریایی سمی هستند و می توانند سلامت و ایمنی شما را تهدید کنند.

انفجار ساینده می تواند در زمان شما صرفه جویی کند و نتایج بهتری نسبت به روش های سنتی حذف رنگ به شما بدهد. بهترین راه برای حذف اکسیداسیون و رنگ از قایق آلومینیومی یا فایبرگلاس، انفجار ساینده است. Yقایق ما تمیزتر و آماده تر برای رنگ آمیزی و تکمیل با رسانه و سیستم انفجار مناسب خواهد بود.

روی حذف لایه های خاص تمرکز کنید

با شروع آماده سازی برای تکمیل، لازم است که لایه های مختلف قایق را درک کنید تا از آسیب های غیر ضروری جلوگیری کنید. لایه های مختلف پوشش عبارتند از:

  1. ژل کت: این کار از فیبر بدنه محافظت می کند و به چسباندن مناسب پرایمر کمک می کند. آسیب رساندن به این لایه منجر به نفوذ آب به بدنه می شود.
  2. آغازگر: زیر رنگ، یک آستر به چسبندگی رنگ کمک می کند و از پوسته پوسته شدن زودرس جلوگیری می کند.
  3. رنگ آمیزی: رنگ ضد رسوب از بدنه در برابر جلبک ها و موجودات زنده محافظت می کند و به بهبود مقاومت و مصرف سوخت کمک می کند.

نگرانی اصلی در مورد پرداخت مجدد، نفوذ از طریق لایه ژل است که باعث مشکلات عمیق تر می شود.

بهترین راه برای از بین بردن اکسیداسیون و رنگ از قایق چیست؟

انفجار ساینده نگرانی های روش های سنتی حذف رنگ و اکسیداسیون را از بین می برد در حالی که یک جایگزین ساده ارائه می دهد. فواید متعددی برای انفجار ساینده وجود دارد که آن را به یک انتخاب مسئول برای صاف کردن قایق شما تبدیل می کند.

هزینه کمتر

در صورتی که رنگ در دور اول مقاومت کند، مجبور نخواهید بود چندین عملیات شیمیایی را انجام دهید. در عوض، می‌توانید از سیستم انفجار و رسانه خود برای پاک کردن تمام رنگ‌ها در یک جارو استفاده مجدد کنید و در وقت و هزینه‌تان صرفه‌جویی کنید.

چرخش سریعتر

برخی از درمان‌های شیمیایی پاک کردن رنگ ممکن است روزها طول بکشد و شما همچنان باید رنگ اضافی را بتراشید. انفجار ساینده را می توان در یک روز یا کمتر انجام داد. انفجار یک پروژه به ظاهر پر تلاش است و آن را آسان تر می کند.

محیط پاک تر

مواد شیمیایی و اسیدهای مورد استفاده برای حذف رنگ اغلب به منبع آب ختم می شوند. شما همچنین در معرض خطر تنفس دودهای مضر هستید. مواد انفجاری شامل ماسه، پوسته گردو یا سایر مواد طبیعی است که بر زندگی دریایی تأثیر نمی گذارد.

ایمنی بهبود یافته

انفجار ساینده می تواند رشد سنگین دریایی، رنگ، پرایمر و اپوکسی را بدون آسیب رساندن به پوشش ژل حذف کند. به این ترتیب می توانید بلافاصله بدون نگرانی از آسیب رساندن به ژل برای رنگ آمیزی آماده شوید.

برای بازسازی قایق خود با Finishing Systems تماس بگیرید

اگر آماده بازسازی قایق خود هستید و می خواهید زمان و بودجه پروژه خود را کاهش دهید، با Finishing Systems تماس بگیرید. ما در انواع مختلف ظروف مانند فایبرگلاس و فلز تخصص داریم تا به شما کمک کنیم بهترین رسانه را برای پروژه تکمیلی بعدی خود پیدا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *