کاربرد سدیم لوریل اتر سولفات

بررسی اجمالی.
سدیم لوریل اتر سولفات (اغلب به سدیم لورت سولفات منقبض می شود) ظاهری شفاف تا زرد دارد و بافتی ضخیم دارد.

معمولاً در محصولات پاک کننده عمومی، صابون ها، شامپوها، پاک کننده های صورت، شستشوی بدن، حمام های حباب دار و خمیر دندان استفاده می شود. این ماده به دلیل خواص پاک کنندگی، کف کردن و امولسیون کنندگی و همچنین برای چربی زدایی و غلیظ کننده در محیط های صنعتی محبوب است.

با بیش از 45 سال تجربه، ما یک تولید کننده، تامین کننده و توزیع کننده سدیم لوریل اتر سولفات (SLES) در بریتانیا هستیم. برای بحث در مورد نیازهای خود تماس بگیرید.

مشاهده تصویر منبع

Airedale Chemical: تامین کنندگان پیشرو سدیم لوریل اتر سولفات (SLES).
ما طیف وسیعی از گزینه‌های سدیم لوریل اتر سولفات را مطابق با نیازهای شما تولید و عرضه می‌کنیم، با توزیع در سراسر بریتانیا و اروپا.

ما انواع نقاط قوت از جمله SLES 28% (Airsurf ES28) و SLES 70% (Airsurf ES70) را برای برآوردن نیازهای بازار تولید می کنیم.

از آنجایی که قیمت مواد اولیه می تواند نوسان داشته باشد، ما انعطاف پذیری از مواد مشتق شده طبیعی و همچنین مصنوعی را ارائه می دهیم. برخی از مشتریان ما به یک گزینه بدون نخل نیاز دارند، بنابراین، در این مورد، ما می‌توانیم درجات مصنوعی را مطابق با نیازهای شما ارائه دهیم.

کاربرد سدیم لوریل اتر سولفات

کاربرد سدیم لوریل اتر سولفات متفاوت است. کاربرد سدیم لوریل اتر سولفات موجب تولید محصولات متنوعی می گردد.

محصولات موجود ما عبارتند از:
Airsurf ES28، Airsurf ES70 (28٪ و 70٪) – مشتق شده طبیعی به اضافه 2 مول اکسید اتیلن (EO).
Airsurf SS 28، Airsurf SS70 (26% و 70%) – مشتق شده از مصنوعی به علاوه 3 مول اکسید اتیلن.
ما سفارشات را در سراسر بریتانیا، ایرلند و اتحادیه اروپا در اندازه های مختلف از درام های 25 لیتری تا درام های 200 لیتری و IBC های 1000 لیتری تحویل می دهیم. ما همچنین می‌توانیم سفارش‌های SLES انبوه را تسهیل کنیم.

در Airedale Chemical، ما مالک شبکه توزیع خود هستیم و ما را به یک توزیع کننده SLES بسیار کارآمد تبدیل می کند. ما به عنوان شریک شما با شما کار خواهیم کرد تا نیازهای صنعت خاص شما را برآورده کنیم.

کاربر سدیم لوریل اتر سولفات: چربی زدایی، پاکسازی، کف کردن
مواد شوینده و کف پایدار SLES که از روغن نخل یا نارگیل گرفته شده است، آن را برای بسیاری از محصولات مراقبت شخصی و خانگی که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند – از جمله صابون ظرفشویی، لکه برها و پاک کننده های توالت و همچنین شامپوها، لوسیون ها، حمام های حباب دار و غیره بسیار محبوب می کند.

برای برخی از سفید کننده ها و پاک کننده های کف خشک فرش، SLES نیز معمولا برای ضخیم کردن استفاده می شود. در طیف وسیعی از تنظیمات صنعتی از چاپ گرفته تا چرم و نفت و موارد دیگر، نقش پاک کننده، چربی زدا، روان کننده و عامل رنگرزی را نیز ایفا می کند.

اگر جزئیات فنی محصول را می خواهید، MSDS سدیم لوریل اتر سولفات (SLES) ما را درخواست کنید. کاربرد سدیم لوریل اتر سولفات را از کارشناسان ما بپرسید. آنها کاربرد سدیم لوریل اتر سولفات را به طور کامل برایتان توضیح خواهند داد.

Airedale Chemical: تامین کننده محصولات شیمیایی SLES شما در بریتانیا.
نامهای دیگر:
سدیم لورت سولفات، سدیم لورت سولفات، سدیم لوریل اتر سولفات، لوریل اتوکسی سولفات، ایرسرف ES28، ایرسرف ES70، SLES
مقطع تحصیلی:
TECH
ظاهر:
ظاهر شفاف تا زرد
استحکام – قدرت:
28٪ و 70٪ (به طور طبیعی مشتق شده)؛ 26% و 70% (مشتق شده از مصنوعی)
کاربرد سدیم لوریل اتر سولفات

کاربرد سدیم لوریل اتر سولفات در صنایع مختلف می باشد..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *