چرا پاک کردن رنگ ضروری است؟

نقاشی نقاش با تفنگ اسپری. پس زمینه تیره

چرا پاک کردن رنگ ضروری است؟

20 مارس 2019

هنگامی که با فلز، چوب و سایر مواد کار می کنید، جداسازی رنگ اغلب بخش مهمی از کار است. چه به دنبال رنگ آمیزی مجدد نمای بیرونی ساختمان خود باشید و چه در حال استفاده مجدد از اقلام برای یک پروژه هستید، پاکسازی رنگ مواد را برای یک پوشش تازه آماده می کند.

چه زمانی رنگ را از بین ببریم

آیا باید قبل از رنگ آمیزی مجدد رنگ را پاک کرد؟ این بستگی به پروژه شما دارد. برخی از افراد این مرحله مهم را نادیده می گیرند، اما برخی از مزایای پاکسازی رنگ را از دست می دهند. هم افراد و هم کسب و کارها شرایطی دارند که نیاز به رنگ آمیزی نوار دارند، و حذف رنگ قدیمی به شما شروعی تازه و یک لایه رنگ جدیدتر می دهد.

اگر کت قدیمی رنگ بر پایه سرب بود، بسیاری از مردم نوار رنگ را انتخاب می کنند. تنها در سال‌های اخیر بود که محققان متوجه شدند که رنگ سربی چقدر می‌تواند برای سلامتی شما خطرناک باشد. مقررات جدیدتر رنگ‌های مبتنی بر سرب را مجاز نمی‌دانند، اما ممکن است همچنان با چیزهایی کار کنید که قبل از این مقررات ساخته شده‌اند. پاکسازی رنگ هر گونه اثری از این نوع رنگ ها را برای پایان بهتر و ایمن تر از بین می برد.

یکی دیگر از دلایل پاک کردن رنگ، اصلاح یک کار رنگ آمیزی ضعیف در گذشته است. اگر رنگ به طور ناهموار اعمال شده باشد، اگر به مرور زمان محو شده باشد یا ساییدگی زیادی داشته باشد، ابتدا پاک کردن رنگ قدیمی باعث می‌شود پوشش جدید بسیار بهتر جلوه کند و ظاهر یکنواخت‌تر، صیقلی‌تر و تمام‌شده‌تر می‌دهد.

نحوه صاف کردن رنگ

چند روش مختلف برای پاک کردن رنگ وجود دارد. برخی از آنها را می توانید خودتان امتحان کنید و برخی دیگر برای انجام توسط افراد حرفه ای مناسب تر است.

یک روش رایج تراشیدن یا برس کشیدن رنگ قدیمی است، به خاطر داشته باشید که براده های رنگ باید به درستی تمیز و دور ریخته شوند. علاوه بر این، مطمئن شوید که با تجهیزات ایمنی کافی، که از طریق سیستم‌های تکمیل نیز در دسترس است، به درستی از خود محافظت کنید. بسته به کاربرد، ماسک صورت ممکن است تنها چیزی باشد که برای جلوگیری از گرد و غبار قابل تنفس لازم است. مطمئن شوید که به اندازه کافی از خود با در نظر گرفتن اثرات تنفسی پاک کننده یا گرد و غبار شیمیایی خود محافظت کنید.

Paint Stripping خود را به حرفه ای ها در Finishing Systems اعتماد کنید

بسیاری فکر می کنند که پاک کردن رنگ خود باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود، اما همیشه اینطور نیست. به طور خاص، اگر فلزات چیزی است که برای جدا کردن یک لایه رنگ قدیمی از آن نیاز دارید، روش‌های دیگری وجود دارد که متخصصان برای تکمیل مؤثر و کارآمد این فرآیند از آنها استفاده می‌کنند. در Finishing Systems، تیم ما انواع مختلفی از تجهیزات انفجار ساینده را برای دستیابی به خدمات برتر پاکسازی رنگ به کار می گیرد. چه تصمیم بگیرید که با برهنه کردن خود پیش بروید، چه اگر کار را برون سپاری کنید، ما مواد ساینده برای انجام کار داریم.

تجهیزات انفجار ساینده حرفه ای ما نیز فروخته می شود یا در کارگاه ما به کار گرفته می شود تا به طور موثر و حرفه ای قطعات شما را تمیز کند.

برای مشاهده سایر خدمات مرتبطی که Finishing Systems ارائه می دهد، حتماً وب سایت ما را مطالعه کنید.

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات پاکسازی سریع و کارآمد رنگ ما با ما تماس بگیرید امروز!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *