پایان دادن به کاسه گواکامول جت نیویورک

گواکامول کاسه انفجار

Finishing Systems Finishes New York Jets Guacamole Bowl

19 سپتامبر 2019

یکشنبه 8 سپتامبر 2019، نیویورک جتس در اولین بازی فوتبال خود در این فصل به مصاف بوفالو بیلز رفت. این ممکن است مانند هر بازی دیگری باشد، اما ما در Finishing Systems نقش مهمی در به یاد ماندن آن بازی کردیم.

امسال، جت ها با تجارت عمده آووکادو، آووکادو از پرو، شریک شدند. آنها اولین همکاری خود را در بازی خود با ساخت یک کاسه 9000 پوندی گواکاموله آغاز کردند که در حال حاضر رکورد جهانی است. برای این رویداد، ما کاسه را با استفاده از مهره های ضربه ای شیشه ای و یک ساینده Starblast™ منفجر کردیم.

انفجار کاسه Guacamole

کاسه مورد استفاده برای ارائه آووکادو از گواکاموله پرو توسط شرکت Airside با فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این کاسه به عنوان یک سازه بزرگ 9 فوت در 5 فوت برای نگهداری مقادیر قابل توجهی گواکامول برای مخاطبان گسترده ساخته شده است. آووکادوهای پرو در طول این رویداد به همه حاضران در بازی گواکاموله ارائه کردند.

 

در حالی که Airside Inc. این کاسه را می‌ساخت، ما با استفاده از تکنیک‌های انفجار شرکت و موادی که در وب‌سایت خود ارائه می‌دهیم، نکات محافظ و زیبایی را اضافه کردیم. انفجار به ما امکان می دهد شکل یا بافت یک سطح فولادی را دستکاری کنیم و در عین حال هرگونه نقص یا مواد نامطلوب را از سطح حذف کنیم. فرآیند انفجار برای کمک به آماده سازی کاسه برای چنین کار سنگینی در روز بازی ضروری بود.

انفجار چگونه کار می کند

برای پروژه کاسه گوآکاموله فولاد ضد زنگ، ما از دو شکل اصلی انفجار برای تکمیل پروژه استفاده کردیم که شامل انفجار ساینده Starblast™ و انفجار مهره های شیشه ای بود. انواع مختلفی از انفجار وجود دارد که می تواند برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد، اما اکثر این انواع شامل فرآیند مشابهی هستند. انفجار ساینده وسیله ای موثر برای ساییدن سطح زیرلایه به منظور ایجاد یک پوشش خاص، تمیز کردن آن یا از بین بردن عیوب سطح است.

از طریق یک فرآیند دو مرحله‌ای انفجار ساینده با Starblast™ و دانه‌های شیشه‌ای، به قسمت فولادی ضد زنگ ظاهر و بافتی صاف و کامل داده می‌شود که بسیاری از محصولات و قطعات تجهیزات برای به حداکثر رساندن عملکرد به آن نیاز دارند. در اینجا نحوه عملکرد ساینده‌ها و دانه‌های شیشه‌ای Starblast در محیط صنعتی آمده است:

  • ساینده‌های Starblast™: ساینده‌های Starblast™ مواد سندبلاستی هستند که به شکل دانه‌های شن و ماسه استاورولیت هستند. این ماسه ها برای طیف وسیعی از فرآیندهایی که نیاز به ساینده دارند، از تعمیر و نگهداری تجهیزات گرفته تا حذف زنگ فلزات، ایده آل هستند. از مزایای این ساینده های بلاست این است که استفاده مجدد از آنها آسان است و در حین تولید و نگهداری گرد و غبار بسیار کمی تولید می کنند. آنها همچنین حاوی مقدار بسیار کم سیلیس هستند که آنها را برای کاربرد در بسیاری از صنایع مناسب می کند.
  • دانه های شیشه ای: مانند ساینده های Starblast™، دانه های شیشه ای را می توان چندین بار مورد استفاده مجدد قرار داد و به عنوان یک راه حل با کیفیت بالا برای محصولات فولادی ضد زنگ عمل کرد. ما از بالوتینی استفاده می کنیم® مهره های ضربه ای با بسیاری از تجهیزات و کاربردهای سطح محصول، مانند پاک کردن لکه ها و آلودگی ها. اگر به یک روکش صاف و نرم روی تجهیزات خود نیاز دارید، مهره های شیشه ای ابزاری برای انجام مطمئن ترین کار هستند.

 

تماس با سیستم های تکمیل

در Finishing Systems، ما انواع مختلفی از ساینده ها و سایر انواع تجهیزات تکمیلی را برای استفاده در صنایع مختلف ارائه می دهیم. اگر کاسه گواکاموله جت و آووکادو پرو را دیده‌اید، احتمالاً می‌دانید که ما تجربه و مهارت‌هایی برای ارائه تجهیزات و خدمات کارآمد و قابل اعتماد برای همه نیازهای شما در انفجار داریم.

اکنون با ما تماس بگیرید تا درباره مجموعه محصولاتی که در دسترس داریم، از جمله مهره های شیشه ای و ساینده های Starblast™ بیشتر بدانید. ما خوشحال خواهیم شد که در هر یک از آخرین پروژه های نهایی شما با شما همکاری کنیم!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *