واشرهای صنعتی چه کاری انجام می دهند؟

واشر

واشرهای صنعتی چه کاری انجام می دهند؟

21 مه 2021

در حالی که واشرهای صنعتی معمولاً جزء فرآیند تولید نادیده گرفته می شوند، آنها یکی از مهم ترین ماشین آلات در تولید هر پروژه هستند. شستن تک تک قطعات یک محصول خروجی نهایی موثرتری ایجاد می کند.

واشرهای تکمیلی صنعتی منحصراً در پایان تولید استفاده نمی شوند. آنها چندین بار در طول مونتاژ استفاده می شوند و آنها را به یکی از ویژگی های کلیدی هر فرآیند تولید تبدیل می کند.

ادغام یک واشر صنعتی در فرآیند تولید، کارایی تولید را افزایش می دهد و به شما کمک می کند محصولاتی با کیفیت بالا تولید کنید که در آزمون زمان مقاومت کنند.

واشر تکمیلی صنعتی چیست؟

شستشوی صنعتی یک مرحله ضروری در فرآیند تولید است. محصولات و اجزای مختلف در صنایع مختلف باید برای اطمینان از عملکرد مناسب پس از نصب، تحت شستشوی نهایی قرار گیرند. این بخش ها شامل فرآوری مواد غذایی، تولید خودرو، بازی، تولید نیمه هادی و تصفیه آب است.

واشرهای تکمیلی صنعتی برای فرآیند تولید بسیار مهم هستند زیرا می توانند اجزای بزرگ را کنترل کنند و پیش تصفیه مناسب را قبل از مرحله بعدی ارائه دهند.

استفاده از واشر تکمیلی صنعتی مزایای متعددی دارد، از جمله:

  • از بین بردن نیاز به زایمان شدید.
  • تعیین استاندارد تمیزکاری بالا
  • کاهش هزینه های آب.

واشرهای تکمیلی صنعتی چه کاری انجام می دهند؟

یک واشر تکمیلی صنعتی، بسترهای فلزی و پلاستیکی را قبل از دریافت پودر یا پوشش مایع تمیز می کند. واشرهای صنعتی می توانند سطوح را قبل از استفاده از آبکاری و پوشش اتوفورتیک پیش تصفیه کنند. واشرهای فینیشینگ معمولاً برای فرآیندهای شستشوی طراحی می شوند که قبل از مرحله نهایی تولید نیاز به چند مرحله پیش تصفیه دارند.

بدون واشر تکمیلی، قطعات فلزی ممکن است قبل از دریافت این پوشش آلوده شوند، که باعث کاهش طول عمر پوشش می شود. این اجزای فلزی در طول فرآیند تولید در معرض آلودگی هایی مانند گریس و روغن قرار می گیرند.

اقلام تولیدی نیز قبل و بعد از اتصال اجزای تشکیل دهنده به آنها در واشر تکمیلی تمیز می شوند. از آنجایی که واشرهای تکمیلی به چندین مرحله تولید کمک می کنند، بخش مهمی از فرآیند تولید هستند.

شما می توانید از مزایای متعددی از اجرای واشر تکمیل صنعتی در فرآیند تولید خود بهره مند شوید، مانند:

  • بهبود عملکرد: ماشین‌های لباسشویی صنعتی به هر جزء اجازه می‌دهند تا بالاترین توانایی خود را داشته باشند، بنابراین محصول نهایی مؤثرتری ایجاد می‌کنند.
  • افزایش ماندگاری: شستشوی صنعتی هر قسمت را به صورت جداگانه تقویت می کند تا بتواند فشار را تحمل کند و کیفیت خود را حفظ کند.
  • پیشگیری از مشکلات آینده: از آنجایی که واشرهای تکمیل کننده قبل از پوشش، آلاینده ها را از بین می برند، احتمال کمتری دارد که قطعات با مشکلات عملکردی مواجه شوند.

به سیستم های تکمیلی برای واشرهای تکمیلی صنعتی خود اعتماد کنید

اگر به واشر تکمیلی صنعتی نیاز دارید، می توانیم کمک کنیم. در Finishing Systems، ما واشرهای تکمیل صنعتی خود را برای اهداف خاص شما سفارشی می کنیم. ما طیف گسترده ای از ویژگی های استاندارد مانند مخازن فولاد ضد زنگ، لوله های پلی وینیل کلرید کلردار (CPVC)، زهکش ها، پمپ های عمودی و موارد دیگر را ارائه می دهیم. سیستم‌های شستشوی صنعتی چند مرحله‌ای موثر ما شامل تمیز کردن شیمیایی، شستشو با آب، آب‌بندی و مراحل فسفات برای تمیز کردن عمیق فوق‌العاده است.

تجربه نزدیک به 50 ساله ما در این صنعت، ما را در تامین نیازهای خاص شما متخصص کرده است. ما همچنین به سفارشی‌سازی‌های بیشتر، از جمله فیلتراسیون ذرات و سیستم‌های جداسازی روغن، پلت‌فرم‌های دسترسی و کنترل‌های سطح راه‌حل دستی اجازه می‌دهیم. با این اضافات، واشر تکمیلی صنعتی شما می تواند هر پروژه ای را انجام دهد.

امروز با ما تماس بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *