نیاز صنعت به واشر صنعتی

واشر صنعتی

نیاز صنعت به واشر صنعتی

13 مارس 2020

بخش زیادی از تولید قطعات ماشین آلات و سایر تجهیزات مهم صرف می شود. یکی از ضروری ترین اما نادیده گرفته ترین مراحل در فرآیند تولید، شستشوی صنعتی است. بسیاری از چیزها به واشر قطعات صنعتی و سیستم های نظافتی در پایان فرآیند تولید نیاز دارند تا اطمینان حاصل شود که پس از نصب به درستی کار می کنند.

اگر با ماشین لباسشویی های صنعتی آشنا نیستید، در اینجا نگاهی به چرایی نیاز آنها و مزایایی که می توانند ارائه دهند، می پردازیم.

واشرهای صنعتی چیست؟

ماشین لباسشویی قطعات می تواند بزرگ و کوچک باشد و در اشکال و اندازه های مختلف و همچنین با قابلیت های متفاوت موجود است. هنگام جستجوی یک واشر صنعتی برای حمل و نقل یا سایر صنایع، گزینه های غوطه وری همزن، گزینه های غوطه وری چرخشی، واشرهای کابینت اسپری، گزینه های نوار نقاله داخلی، واشرهای تولید سلولی و موارد دیگر را خواهید یافت. نوع مناسب ماشین لباسشویی صنعتی برای عملکرد شما به نیازهای منحصر به فرد شما و نحوه استفاده از قطعاتی که نیاز به شستشو دارند بستگی دارد.

مزایای شستشوی صنعتی چیست؟

چرا دقیقاً برای قطعات به ماشین لباسشویی نیاز داریم؟ زیرا یک ماشین لباسشویی صنعتی می تواند طیف وسیعی از مزایای مهم را به همراه داشته باشد، از جمله:

  • کارایی: تمامی قطعات ماشین آلات و تجهیزات دارای هدف و کاربرد خاصی هستند. ماشین‌های لباسشویی صنعتی به آن قطعات کمک می‌کنند تا کارهایی را که قرار است انجام دهند برای مدت طولانی تحت اعمال سنگین انجام دهند.
  • ماندگاری: قطعات فقط به اندازه دوام و ارزشی که ارائه می دهند خوب هستند. فرآیند شستشوی قطعات تک تک قطعات را تقویت می کند و به اطمینان از چقرمگی مورد نیاز برای مقاومت در برابر عملیات تحت فشار سنگین کمک می کند.
  • نگهداری پیشگیرانه: یک ماشین شستشوی قطعات صنعتی نیز می تواند از بروز مشکلات و نیازهای تعمیر در آینده جلوگیری کند. به عنوان مثال، یک واشر صنعتی برای قطعات خودرو می تواند از خراب شدن زودهنگام آن قطعات و نیاز به خدمات تعمیر جلوگیری کند.

استفاده از ماشین لباسشویی برای قطعات مزایای بسیار بیشتری دارد، اما سه مزیت ذکر شده در بالا، محرک های اولیه استفاده از ماشین لباسشویی های صنعتی هستند.

چه صنایعی به واشر صنعتی نیاز دارند؟

شاید تعجب کنید که چقدر نیاز به شستشوی قطعات صنعتی می تواند گسترده باشد. به عنوان مثال، صنایعی که به سیستم‌های شستشو و نظافت قطعات صنعتی متکی هستند عبارتند از:

  • خودرو
  • نیمه هادی
  • بازی
  • تصفیه آب
  • فرآوری مواد غذایی
  • ارتباطات

بدون استفاده مناسب از دستگاه شستشوی قطعات صنعتی، این عملیات و تجهیزات آن بر اساس نیاز انجام نمی شود.

درباره سیستم های تکمیلی

در Finishing Systems، شستشوی قطعات صنعتی یکی از خدمات بسیاری است که ما ارائه می دهیم. ما علاوه بر شستشوی قطعات، خدمات تخصصی مانند بازسازی و مونتاژ قطعات، انفجار و جداسازی، بسته بندی، توزیع و انبارداری را نیز ارائه می دهیم. از سال 1972، ما با افتخار در خدمت مشتریانی هستیم که در بسیاری از صنایعی که در بالا توضیح داده شد، فعالیت می کنند. در بیش از 40 سال گذشته، ما دائماً برای افزودن خدمات و نوآوری‌های صنعتی به پیشنهادات خود تکامل یافته‌ایم تا بتوانیم نیازهای کسانی را که نیاز به تکمیل فلز دارند برآورده کنیم.

امروز با ما تماس بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *