قوانین جدید قرار گرفتن در معرض سیلیس OSHA

قرار گرفتن در معرض جدید اوشا سیلیس در ساخت و ساز

قوانین جدید قرار گرفتن در معرض سیلیس OSHA

11 آوریل 2018

قرار گرفتن در معرض سیلیس کریستالی مدت‌هاست که به عنوان خطرات بالقوه سلامتی در انسان شناخته شده است و استانداردهای جدید OSHA با محدودیت‌های مجاز کاهش یافته برای محافظت بیشتر از مواجهه کارگران با سیلیس قابل تنفس منتشر شده است.

Finishing Systems ایمنی و سلامت کارکنان ما را جدی می گیرد و شما نیز باید این کار را انجام دهید. به همین دلیل است که ما در تلاش هستیم تا مشتریان ارزشمند خود را در جریان تغییرات و تحولات مؤثر بر صنعت خود قرار دهیم.

اگر سؤالی دارید یا اطلاعات بیشتری در مورد استانداردهای اصلاح شده سیلیکا می‌خواهید، توصیه می‌کنیم از وب‌سایت‌های مختلف OSHA و برنامه مشاوره در محل آن‌ها دیدن کنید، اگر راهنمایی حرفه‌ای و کمک برای شناسایی و کاهش خطر سیلیس و سایر خطرات می‌خواهید در محل کار شما

دو استاندارد جدید شامل موارد زیر است:

  1. کارگران ساختمانی
  2. کارگران صنایع عمومی و دریانوردی

در حالی که استانداردهای کارگران ساختمانی از 23 سپتامبر 2017 به اجرا درآمده است، مقررات مربوط به صنعت عمومی و کارگران دریانوردی در 23 ژوئن 2018 اجرا شد. این استانداردهای جدید برای کارگرانی که در تماس با محصولات سیلیسی شل هستند – برای انفجار، سایش، ریخته گری، اعمال می شود. و غیره – و همچنین کسانی که کارهایی را انجام می دهند که سیلیس هوا را از مواد جامد مانند سنگ، سنگ تراشی، بتن، سنگ، آجر و غیره ایجاد می کنند.

اثرات سیلیس

گرد و غبار سیلیسی که می تواند توسط انسان استنشاق شود سیلیس قابل تنفس نامیده می شود – حداقل 100 برابر کوچکتر از یک دانه معمولی شن است. بسیاری از روش‌های ساختمانی و صنعتی می‌توانند این گرد و غبار ریز را ایجاد کنند، از جمله برش، اره، حفاری، آسیاب، پودر کردن و خرد کردن سنگ‌ها، آجر، بتن، ملات و سایر مواد حاوی سیلیس.

انفجار ساینده، فرکینگ هیدرولیک و کار ریخته گری نیز می تواند سیلیس قابل تنفس ایجاد کند. هنگامی که کارگران محافظت نشده در هوا آزاد می شوند، خطر استنشاق سیلیس کریستالی را دارند که می تواند منجر به افزایش حوادث مربوط به چندین بیماری مرتبط با سیلیس شود، از جمله:

  • سیلیکوزیس، یک بیماری لاعلاج ریوی که می تواند منجر به ناتوانی و مرگ شود
  • سرطان ریه
  • بیماری انسدادی مزمن ریه (COPD)
  • بیماری کلیوی

راه حل برای استنشاق سیلیس کریستالی

بیش از 2 میلیون آمریکایی در طول زندگی حرفه ای خود در معرض سیلیس هستند و بنابراین در صورت عدم استفاده از محافظ های مناسب در معرض خطر استنشاق سیلیس هستند. راه‌حل‌های استنشاق سیلیس کریستالی می‌تواند شامل وسایل حفاظت شخصی مانند ماسک‌ها و فیلترها، و دستگاه‌های محافظ عمومی مانند دستگاه‌های تصفیه، و همچنین تمیز کردن منظم، آسپیراسیون و حذف ذرات و گرد و غبار سیلیس باشد.

محافظت از کارگران در برابر قرار گرفتن در معرض سیلیس

در اینجا در Finishing Systems، ما سلامت کارکنان و مشتریان خود را جدی می گیریم و اخیراً نظارت و آزمایشات حرفه ای را برای محل کار خود انجام داده ایم.

برای اطمینان از اینکه شرکت شما و کارکنان آن به درستی محافظت می شوند، لطفاً برای تجهیزات و لوازم ایمنی با ما تماس بگیرید. ما خط گسترده ای از محصولات ایمنی داریم که به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که نقش خود را در محافظت از با ارزش ترین دارایی های خود در محل کار خود انجام می دهید – کارگران شما!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *