فواید و کاربردهای اکسید آلومینیوم

اکسید آلومینیوم

اکسید آلومینیوم: خواص، کاربردها و مزایا

20 مارس 2019

اکسید آلومینیوم یک ساینده محبوب برای حکاکی و تکمیل است. انواع دیگری از مواد نیز برای این منظور استفاده می شود، اما اکسید آلومینیوم دارای خواص خاصی است که آن را به گزینه بهتری نسبت به سایر مواد تبدیل می کند.

در زیر یک راهنمای سریع در مورد اکسید آلومینیوم پیدا خواهید کرد. امیدواریم این به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید که آیا اکسید آلومینیوم ماده مناسبی برای نیازهای شما است یا خیر.

خواص اکسید آلومینیوم

اکسید آلومینیوم به دلیل ماهیت تهاجمی خود یک ماده انفجاری رایج است که روی فلز، شیشه، چوب و سایر مواد استفاده می شود. تطبیق پذیری و استحکام آن، آن را در بین حرفه ای ها در سراسر صنعت محبوب کرده است.

اکسید آلومینیوم به دانه های مختلف مانند کاغذ سنباده آسیاب می شود. می توانید از آن برای چندین برنامه مختلف استفاده کنید و حتی می توان آن را بازیافت کرد. می توانید تا زمانی که شروع به خراب شدن کند، به استفاده از آن ادامه دهید. سرعت تجزیه اکسید آلومینیوم به نوع ماده ای که در حال انفجار هستید و فشاری که در آن منفجر می کنید بستگی دارد.

همچنین استحکام و دوام بالایی دارد. شما می توانید آن را بر روی انواع فلزات مختلف از جمله تیتانیوم و فولاد ضد زنگ و همچنین موارد دیگر استفاده کنید. اکسید آلومینیوم نیز ماندگاری بسیار خوبی دارد، بنابراین اگر آن را به صورت عمده خریداری کنید و بلافاصله از آن استفاده نکنید، در صورت نیاز آماده خواهد بود.

علاوه بر این مزایای دیگر، اکسید آلومینیوم با هزینه کمتری نسبت به سایر محصولات مشابه آن عرضه می شود. این در هر بودجه صنعتی مناسب است، بنابراین می توانید پروژه هایی را که باید انجام دهید به پایان برسانید.

زمان استفاده از اکسید آلومینیوم

می توانید از اکسید آلومینیوم برای کاربردهای مختلف استفاده کنید. این رسانه برای اهداف زیر ایده آل است:

  • انفجار ساینده – آماده سازی سطح و پاکسازی رنگ
  • اچ برای اطمینان از چسبندگی و عملکرد پوشش
  • لپ زدن
  • بدون لغزش
  • پوشش نسوز
  • تزئینی

چه در حال برنامه ریزی برای یک فرآیند انفجار مرطوب یا خشک باشید، می توانید از اکسید آلومینیوم استفاده کنید.

اکسید آلومینیوم انتخاب ایده آلی برای ایجاد موفقیت آمیز الگوی لنگر و اچ عمیق برای چسبندگی عالی پوشش ها و رنگ است.

همچنین یک انتخاب عالی برای زدودن و زدودن: زنگ زدگی، رسوب آسیاب، رنگ خراب و آلاینده ها از سطح زیرلایه است.

فواید اکسید آلومینیوم

اکسید آلومینیوم قهوه ای ذوب شده دارای چندین ویژگی منحصر به فرد است که آن را به انتخابی عالی نسبت به سایر مواد تبدیل می کند.

اکسید آلومینیوم یک ساینده کم آهن است که هیچ گونه زنگ زدگی روی سطح قطعه شما باقی نمی گذارد. رسوبات زنگ اغلب می توانند در فرآیندهای بعدی مشکلاتی ایجاد کنند.

اکسید آلومینیوم همچنین یک ساینده انفجاری مقرون به صرفه است، زیرا می توان آن را بازیافت کرد و برای چندین بار در یک فرآیند انفجار بازیافت کرد.

اکسید آلومینیوم ساینده‌ای سخت‌تر از سایر مواد است که باعث خرد شدن ذرات کمتری می‌شود که منجر به کاهش سطح گرد و غبار می‌شود.

اگر کاربر بزرگی هستید که مقادیر قابل توجهی ساینده مصرف شده را تولید می کنید، همچنین می توان آن را برای استفاده مجدد به سازنده بازیافت کرد و در نتیجه هزینه های دفع را کاهش داد.

با سیستم های تکمیلی برای انفجار اکسید آلومینیوم تماس بگیرید

در Finishing Systems، ساینده اکسید آلومینیوم ما یک ماده عالی برای انواع کاربردهای صنعتی می سازد. شما مجموعه ای عالی از اندازه های مختلف پیدا خواهید کرد که به شما این امکان را می دهد تا مناسب ترین مورد را برای کار مورد نظر انتخاب کنید. امروز با ما تماس بگیرید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *