فروش گلیسیرین خالص

گلیسیرین چیست؟
گلیسیرین محصول جانبی چربی ها و روغن های صابونی شده، هیدرولیز شده یا ترانس استری شده است. در سال 1779 توسط شیمیدان و داروساز آلمانی-سوئدی کارل ویلهلم شیله در هنگام صابون سازی روغن زیتون کشف شد. نام این مایع از کلمه یونانی glykys به معنای شیرین گرفته شده است.

از نظر فیزیکی، گلیسیرین مایعی محلول در آب، بی رنگ، بی بو، شفاف و چسبناک با نقطه جوش بالا است. از نظر شیمیایی، گلیسیرین یک الکل سه ظرفیتی است که می تواند واکنش نشان دهد و در عین حال در اکثر شرایط پایدار است. گلیسیرین به دلیل این خواص غیرعادی، سازگاری خوب با بسیاری از مواد دیگر و سهولت پردازش آن در بسیاری از کاربردها استفاده می شود.

در سال 1854، کارآفرین انگلیسی، شیمیدان و پرورش دهنده گیاهان، جورج فرگوسن ویلسون، فرآیندی را برای سنتز گلیسیرین در مقیاس صنعتی توسعه داد. امروزه عموماً پس از استخراج در حالت خام با تقطیر تصفیه می شود. فروش گلیسیرین خالص بسیار مفید است. زیرا با فروش گلیسیرین خالص می توان محصولات بسیاری تولید کرد.

گلیسیرین، گلیسیرین یا گلیسرول؟فروش گلیسیرین خالص
همه نام‌ها نام‌های صحیح و بی‌اهمیت برای ماده‌ای هستند که از نظر شیمیایی، طبق نام‌گذاری UIPAC، پروپان-۱،۲،۳-تریول نامیده می‌شود. رایج ترین نام گلیسیرین است. نام گلیسرول نیز اغلب استفاده می شود. پسوند صحیح “-ol” برای الکل دارد (پسوند “-in” مخفف آلکین ها یا آمین ها است). گلیسیرین یک الکل قند و ساده ترین الکل سه ظرفیتی است که اصطلاحاً تریول نامیده می شود. فروش گلیسیرین خالص برای تولید محصولات پوست و مو نیر نافع است.

بسته به کاربرد یا استاندارد برچسب زدن، اصطلاحات دیگری برای گلیسیرین استفاده می شود: فرمول مولکولی صحیح C3H8O3 است. شماره CAS آن 56-81-5 است و در صنایع غذایی اروپا نام آن E 422 است. گلیسیرین در اینجا به عنوان یک افزودنی برای بهبود قوام، طعم و نگهداری استفاده می شود.

نکات مفید گلیسیرین برای خانه، فروش گلیسیرین خالص
گلیسیرین کاربردهای زیادی دارد و نه فقط در صنعت. برای اطلاع از محبوب ترین فروش گلیسیرین خالص با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما فروش گلیسیرین خالص را در اسرع وت انجام می دهند.

مشاهده تصویر منبع

خواص فیزیکی و شیمیایی گلیسیرین
نامگذاری های جایگزین:

گلیسیرین
گلیسرول
پروپان-1،2،3-تریول (IUPAC)
1،2،3-پروپانتریول
پروپانتریول
E 422
فرمول ساختاری گلیسیرین
فرمول ساختاری گلیسیرین
فرمول مولکولی:

C3H8O3
شماره CAS:

56-81-5
جرم مولی:

92,09 g·mol-1
حالت تجمعی:

مایع
رنگ:

بی رنگ
بو:

بی بو
مقدار ph:

خنثی

تراکم:

1.26 g·cm-3 (20 درجه سانتیگراد)
نقطه ذوب:

18 درجه سانتی گراد
نقطه جوش / دمای تجزیه:

290 درجه سانتی گراد
نقطه اشتعال:

199 درجه سانتی گراد
اشتعال خود به خود:

400 درجه سانتی گراد
خطر انفجار:

این محصول خطر انفجاری ندارد. با این حال، مخلوط بخار و هوا انفجاری می تواند تشکیل شود.
حلالیت در/قابلیت اختلاط با آب:

کاملا قابل اختلاط

فروش گلیسیرین خالص

فروش گلیسیرین خالص در میزانهای کم تا توناژ ممکن است. ضمنا فروش گلیسیرین خالص با رعایت نکات بهداشتی صورت می گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *