فروش کربنات سدیم سمنان

کنسرسیوم کربنات سدیم و بی کربنات سدیم REACH
سازندگان کربنات سدیم و بی کربنات به تلاش‌ها برای فعالیت‌های مطابق با REACH پیوسته‌اند و کنسرسیوم سودا Ash REACH را راه‌اندازی کرده‌اند.

توضیحات کنسرسیوم
برای تهیه یک پرونده ثبت نام REACH، دبیرخانه کنسرسیوم سودا Ash REACH توسط ReachCentrum اداره می شود.

اعضای کنسرسیوم طیف وسیعی از صنایع شیمیایی اروپا را در بر می گیرند و شامل اعضایی از ESAPA – انجمن تولیدکنندگان خاکستر سودا اروپا هستند.

مواد تحت پوشش و فروش کربنات سدیم سمنان
موادی که باید تحت قانون REACH تا دسامبر 2010 ثبت شوند و در کنسرسیوم سودا Ash REACH تحت پوشش قرار گیرند عبارتند از:

نام ماده شماره EC شماره CAS سایر شناسه‌ها شرح نوار تناژ روش‌های تحلیلی
کربنات سدیم 207-838-8 497-19-8 ماده تک تشکیل دهنده کربنات دی سدیم > 1000 تن در یک تحلیلی
بی کربنات سدیم 205-633-8 144-55-8 ماده تک تشکیل دهنده کربنات هیدروژن سدیم > 1000 تن در یک تحلیلی
نمایه شناسایی مواد (SIP) – پایه بی آب – از بحث یکسانی مواد در SIEF ها پشتیبانی می کند. کنسرسیوم Soda Ash از این ابزار برای توصیف این ماده با بهترین دانش خود استفاده می کند. ضمنا فروش کربنات سدیم سمنان در تهران و سراسر ایران انجام می شود. شما برای خریدو فروش کربنات سدیم سمنان به کارشناسان شرکت تماسس بگیرید. آنها ؤ را برای شما در اسرع وقت انجام می دهند.

مشاهده تصویر منبع

کاربردهای کربنات سدیم و بی کربنات سدیم
کنسرسیوم سودا Ash REACH یک گزارش ایمنی شیمیایی برای کربنات سدیم تهیه کرد که فهرست وسیعی از کاربردها را از طریق سناریوهای مختلف مواجهه را پوشش می‌دهد. مصرف کنندگان پایین دستی کربنات سدیم تشویق می شوند تا بررسی کنند که آیا دسته محصول، دسته فرآیند و دسته انتشار محیطی کاربرد آنها درج شده است یا خیر. اگر نه، لطفا به تامین کننده خود اطلاع دهید. همچنین توصیه می شود بررسی کنید که آیا اقدامات کاهش ریسک پیشنهادی مناسب هستند یا خیر.

کاربران پایین دستی که اطلاعات خاص بیشتری در مورد شرایط عملیاتی یا اقدامات کاهش ریسک دارند، می توانند با تامین کننده خود تماس بگیرند. به این ترتیب اطلاعات را می توان در گزارش ایمنی شیمیایی و برگه اطلاعات ایمنی توسعه یافته گنجاند.

بی کربنات سدیم یک ماده طبقه بندی شده نیست. بنابراین، همانطور که در سند استفاده از بی کربنات سدیم برای کاربران پایین دست توضیح داده شده است، به ارزیابی ایمنی شیمیایی و سناریوهای مواجهه نیازی نیست.
به دلیل کیفیت کربنات سدیم سمنان، فروش کربنات سدیم سمنان در حجم بالا انجام می شود. فروش کربنات سدیم سمنان متقاضیان بسیاری را به خود جلب نموده است. فروش فروش کربنات سدیم سمنان در بسته بندی ها و بشکه های مخصوص انجام می شود. ما فروش کربنات سدیم سمنان را انجام می دهیم.

عضویت
ساختار کنسرسیوم سودا Ash REACH شامل یک کمیته راهبری، یک کمیته فنی و دبیرخانه کنسرسیوم تحت مدیریت ReachCentrum است. کنسرسیوم خاکستر سودا برای تولیدکنندگان/واردکنندگان/فقط نمایندگانی که در مقررات REACH این ماده به تنهایی، در آماده‌سازی یا در مقالات تعریف شده است و مشمول الزامات ثبت مطابق با مقررات REACH یا شرکت‌های وابسته به آن هستند، باز است. عضویت برای هر متقاضی که شرایط عضویت را داشته باشد آزاد است. از کاربران پایین دستی و سایر دارندگان داده دعوت می شود تا نقش فعالی در کار کنسرسیوم ایفا کنند.

منبع

https://www.reachcentrum.eu/consortia/sodium-carbonate-and-sodium-bicarbonate-reach-consortium/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *