فروش هیدروکسید پتاسیم کره ای

فرمول هیدروکسید پتاسیم
هیدروکسید پتاسیم یک پایه معدنی مهم است و همچنین به آن پتاس پتاس یا پتاس پتاس نیز گفته می شود.

فرمول و ساختار: فرمول شیمیایی هیدروکسید پتاسیم KOH است و جرم مولی آن 56.11 گرم در مول است. ساختار KOH از پیوند یونی بین کاتیون فلزی پتاسیم و آنیون هیدروکسیل تشکیل شده است ، همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است. KOH جامد در یک ساختار کریستالی رومبوهدرال ، شبیه به کلرید سدیم یافت می شود.

فروش هیدروکسید پتاسیم کره ای

فروش هیدروکسید پتاسیم کره ای توسط شرکتهای ارائه دهنده مواد شیمیایی صورت می گیرد.  فروش هیدروکسید پتاسیم کره ای بسیار مورد توجه مصرف کنندگان می باشد. فروش هیدروکسید پتاسیم کره ای موجب توجه خریداران شده. فروش هیدروکسید پتاسیم کره ای برای طالبان آن بسیار راحت انجام می شود.

آماده سازی: آماده سازی صنعتی KOH شبیه به NaOH است ، با روند کلرلکالی. این ماده توسط الکترولیز محلول های کلرید پتاسیم ، به همراه گاز کلر به عنوان یک محصول جانبی تهیه می شود:

2 kcl + 2 H2O → 2 KOH + Cl2 + H2

خصوصیات فیزیکی: هیدروکسید پتاسیم یک جامد سفید با چگالی 2.12 گرم در میلی لیتر ، نقطه ذوب 360 درجه سانتیگراد و نقطه جوش 1،327 درجه سانتیگراد است. به طور معمول به عنوان گلوله های شفاف یا به عنوان محلول های آبی غلظت های مختلف در دسترس است.

خواص شیمیایی: KOH یک جامد بسیار ریزسنجی است که آب را از هوا جذب می کند ، بنابراین آن را به یک دستگاه خشک کن مفید (ماده خشک کردن) تبدیل می کند. از نظر حرارتی بسیار پایدار است (حتی در دماهای بالا تجزیه نمی شود). در آب حل می شود تا محلول های KOH به شدت قلیایی و آبی به نام Lye پتاسیم تشکیل شود. این به راحتی با اسیدها واکنش نشان می دهد تا انواع نمک های پتاسیم را تشکیل دهد ، که در صنعت کاربردهای زیادی دارند.

موارد استفاده و فروش هیدروکسید پتاسیم کره ای

موارد استفاده: هیدروکسید پتاسیم در بسیاری از کاربردهای مشابه هیدروکسید سدیم استفاده می شود. علاوه بر این ، KOH آبی به عنوان الکترولیت در باتری های قلیایی استفاده می شود. همچنین از آن برای تولید صابون های نرم و صابون های مایع توسط saponification استفاده می شود. بسیاری از نمک های پتاسیم مفید از نظر صنعتی با واکنش با KOH تهیه می شوند. برخی از کاربردهای دیگر KOH در تولید شیمیایی ، تولید کود ، پالایش نفت و محلول های تمیز کردن است.

اثرات بهداشتی/خطرات ایمنی: KOH یک پایه قوی و خورنده است که می تواند به پوست و بافت ها نفوذ کند. تماس پوستی یا چشمی با محلول های KOH می تواند باعث سوختگی ، تحریک شدید و حتی کوری شود. استنشاق این پایه خورنده می تواند به غشاهای مخاطی و ریه ها آسیب برساند. در صورت بلع ، بسیار سمی است و می تواند منجر به آسیب دائمی بافت شود و کشنده باشد.

فروش هیدروکسید پتاسیم کره ای را با ما تجربه کرده و خرید نمایید. کارشناسان فروش برای فروش هیدروکسید پتاسیم کره ای در خدمت شما هستند.

فروش هیدروکسید پتاسیم کره ای را با روشی ایمن انجام می دهیم. فروش هیدروکسید پتاسیم کره ای را در هر مقداری که بخواهید ارائه می دهیم.

مشاهده تصویر منبع

منبع

https://www.softschools.com/formulas/chemistry/potassium_hydroxide_uses_properties_structure_formula/245/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *