فروش بنزالکونیوم کلراید صنعتی

بنزالکونیوم کلرید: آیا باید از بنزالکونیوم کلرید استفاده کرد؟

بنزالکونیوم کلرید چیست؟
بنزالکونیوم کلرید ماده ای است که در محصولات مراقبت از پوست و آرایشی استفاده می شود. عمدتاً در محصولاتی مانند شامپوها، شوینده‌های بدن، پاک‌کننده‌ها، آرایش چشم و برخی محصولات مراقبت از پوست استفاده می‌شود.

بنزالکونیوم کلرید عمدتاً برای جلوگیری از رشد باکتری ها در محصولات استفاده می شود. با این حال، می تواند به افزایش توانایی کف کردن محصولات پاک کننده کمک کند و به از بین بردن کثیفی ها و روغن ها کمک کند تا بتوان آنها را شست.

بنزالکونیوم کلرید همچنین به عنوان یک ماده نگهدارنده در محلول های لنزهای تماسی و همچنین در صابون های ضد باکتری، ضد عفونی کننده ها و جالب اینکه اسپرم کش ها استفاده می شود.

خرابی

بنزالکونیوم کلرید
خوب: به تثبیت محصولات و جلوگیری از خراب شدن مواد تشکیل دهنده محصول کمک می کند.

نه چندان خوب: مانند هر ماده دیگری، می تواند برای برخی افراد آلرژی ایجاد کند. همچنین می تواند باعث تحریک و حساسیت در برخی افراد شود. این بخشی از دلیل محدود شدن آن به غلظت های کمتر از 0.1٪ است.

برای کیست؟ همه انواع پوست به جز آنهایی که حساسیت مشخصی به آن دارند.

ترکیبات سینرژتیک: با اکثر مواد به خوبی کار می کند.

KEEP AN EYE ON: در اینجا چیزی برای مراقبت وجود ندارد.

مشاهده تصویر منبع

فروش بنزالکونیوم کلراید صنعتی

فروش بنزالکونیوم کلراید صنعتی را با ما تجربه نمایید. ما فروش بنزالکونیوم کلراید صنعتی را با بهترین شرایط داریم. فروش بنزالکونیوم کلراید صنعتی تنها با ارتباط با کارشناسان سایت انجام می گیرد. فروش بنزالکونیوم کلراید صنعتی در مقادیر متفاوت ممکن می باشد.

چرا بنزالکونیوم کلرید استفاده می شود؟
بنزالکونیوم کلرید به عنوان یک ماده کف کننده و پاک کننده به عنوان حالت دهنده و به عنوان یک ماده ضد باکتری استفاده می شود.

به طور کلی، از آن برای اثرات ضد باکتریایی استفاده می شود، به تثبیت فرمولاسیون و جلوگیری از آلودگی کاربر کمک می کند. اطمینان از پایدار ماندن محصول و عاری از باکتری ها بخش مهمی از فرآیند فرمولاسیون است زیرا به محصول اجازه می دهد در حین استفاده ایمن باقی بماند و از طول عمر محصول اطمینان حاصل شود.

از نظر دیگر مزایای آن، استفاده از آن به عنوان یک عامل پاک کننده و کف کننده و همچنین یک ماده حالت دهنده به کاربران این امکان را می دهد که متنوع باشند. این توانایی ها عمدتاً بر قوام محصول و نحوه استفاده از آن تأثیر می گذارد، اما لزوماً وضعیت پوست را بهبود نمی بخشد.

آیا بنزالکونیوم کلرید بی خطر است؟ فروش بنزالکونیوم کلراید صنعتی
پانل متخصص بررسی مواد آرایشی، گروهی که مسئول ارزیابی ایمنی محصولات مراقبت از پوست و مواد آرایشی است، تحقیقات روی بنزالکونیوم کلرید را بررسی کرده است. هیئت کارشناسی به این نتیجه رسید که بنزالکونیوم کلرید برای مصارف فعلی و در غلظت های فعلی که در آن استفاده می شود، ایمن است. تنظیم شده است که در غلظت های کمتر از 0.1٪ استفاده شود.

فروش بنزالکونیوم کلراید صنعتی

فروش بنزالکونیوم کلراید صنعتی برای صنعتگران انجام می شود. آنها از فروش بنزالکونیوم کلراید صنعتی و خرید آن استقبال می نمایند. برای فروش بنزالکونیوم کلراید صنعتی به ما اعتماد کنید.

منابع: Merchel Piovesan Pereira B، Tagkopoulos I. Benzalkonium Chlorides: Uses, Regulatory Status, and Microbial Resistance. Appl Environ Microbiol. 2019؛ 85 (13): e00377-19. منتشر شده در 17 ژوئن 2019.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *