فروش اسید سیتریک در مشهد

فواید اسید سیتریک
اگرچه دلیل اصلی اسید سیتریک برای گنجاندن در غذاهای بسته بندی شده معمولاً طعم دهنده است، حتی با تعدادی از مزایای سلامتی همراه است. سه تای آنها اینجا هستند:

شماره 1: افزایش جذب مواد معدنی
احتمالاً مکمل های غذایی را به شکل سیترات دیده اید. سیترات پتاسیم، سیترات منیزیم و سیترات کلسیم سه مورد از رایج ترین آنها هستند.

این فرمول تصادفی نیست سیترات – چیزی که وقتی به یون هایی مانند کلسیم، منیزیم و غیره متصل می شود، اسید سیتریک می نامیم – فراهمی زیستی یک ماده معدنی را افزایش می دهد. به عبارت دیگر شما آن را بهتر جذب می کنید.

همین امر در مورد اسید سیتریک نیز صادق است. بگذارید چند نمونه از ادبیات را به اشتراک بگذارم:

هنگامی که مردان جوان آب سوداچی (با اسید سیتریک بالا) را همراه با غذای دریایی با کلسیم بالا می‌نوشیدند، کلسیم، فسفر و منیزیم بیشتری نسبت به گروه کنترل غیرسوداچی جذب و حفظ می‌کردند.
موش هایی که از اسید سیتریک تغذیه می کردند کلسیم و فسفر بیشتری را در استخوان های خود جذب کردند.
اسید سیتریک موجود در شیر مادر جذب آهن را افزایش می دهد.
ما اسید سیتریک را در LMNT برای طعم و توانایی آن برای افزایش جذب مواد معدنی گنجانده ایم.

فروش اسید سیتریک در مشهد

فروش اسید سیتریک در مشهد و سایر شهرها

فروش اسید سیتریک در مشهد در حجم دلخواه شما

شماره 2: سلامت کلیه
شما به تازگی یاد گرفتید که چگونه اسید سیتریک به کلسیم متصل می شود و به آن کمک می کند تا وارد استخوان شود. این عمل اتصال به کلسیم همچنین از کریستال شدن کلسیم جلوگیری می کند.

این خبر خوبی برای کلیه های شماست زیرا سنگ های کلیه از کلسیم متبلور ساخته شده اند. فرآیند کریستالیزاسیون را مهار کرده و به جلوگیری از تشکیل سنگ کمک می کنید. سیترات خون پایین، در واقع، یک عامل خطر مهم برای ایجاد سنگ کلیه است.

با حرکت به سمت کارآزمایی‌های بالینی، یک مرور هفت مطالعه نشان داد که درمان با سیترات اندازه سنگ (و تشکیل سنگ جدید در افراد خاص) را در مقایسه با دارونما کاهش می‌دهد. با این حال، به گفته نویسندگان، کیفیت شواهد دقیقاً درجه A نبود.

به عنوان نقطه مقابل، مطالعه دیگری هیچ تاثیری از مکمل اسید سیتریک بر نشانگرهای ادراری خطر سنگ کلیه نشان نداد. غذای آماده؟ اگر سنگ کلیه دارید با پزشک خود مشورت کنید. قبل از توصیه اسید سیتریک به تحقیقات بیشتری نیاز است.

شماره 3: تولید انرژی
آدنوزین تری فسفات (ATP) احتمالا مهم ترین مولکول در بدن شما است. این واحد پول انرژی است. ماهیچه ها، اعصاب و هر چیز دیگری که شما را به حرکت نگه می دارد نیرو می دهد.

چگونه ATP درست می کنید؟ درست است، از طریق چرخه اسید سیتریک. (نکته جانبی: چرخه اسید سیتریک به عنوان چرخه TCA یا چرخه کربس نیز شناخته می شود.)

من نمودار چرخه اسید سیتریک را در اینجا ارسال نمی کنم. اگر آن را در گوگل جستجو کنید، به سرعت متوجه خواهید شد که چرا من از این زحمت شما را نجات دادم. برای ساده نگه داشتن چیزها، فقط درک کنید که اسید سیتریک یک حلقه جدایی ناپذیر در زنجیره تولید ATP است.

اما اسید سیتریک فقط یک حلقه در زنجیره نیست. همچنین یک فعال کننده است. بله، اسید سیتریک چرخه TCA را فعال می کند، همانطور که دارچین پخته غدد بزاقی را فعال می کند. ممم، دارچین.

شواهد بالینی برای این اثر فعال کننده وجود دارد. در یک کارآزمایی تصادفی کنترل شده، به 18 نفر اسید سیتریک (2.7 گرم در روز)، ال-کارنیتین (1 گرم در روز) یا دارونما داده شد. در مقایسه با کارنیتین و دارونما، اسید سیتریک:

کاهش سطح بزاق کروموگرانین A (نشانگر استرس فیزیکی)
کاهش خستگی ذهنی
اساساً، اسید سیتریک از ال-کارنیتین که اغلب به عنوان یک مکمل تقویت کننده انرژی معرفی می شود، بهتر عمل می کند. مطالب فوق العاده جالب

فروش اسید سیتریک در مشهد

فروش اسید سیتریک در مشهد متقاضیان زیادی دارد.

ما فروش اسید سیتریک در مشهد را به اهالی این شهر ارائه می دهیم.

برای خرید و فروش اسید سیتریک در مشهد تماس بگیرید.

مشاهده تصویر منبع

عوارض جانبی اسید سیتریک
اسید سیتریک به طور کلی توسط FDA به عنوان ایمن (GRAS) شناخته می شود. تا جایی که خطرات وجود دارد، از استنشاق اسید سیتریک یا ورود آن به چشم خودداری کنید. می تواند به بافت ریه و چشم آسیب برساند.

نگرانی‌های دائمی در مورد آسپرژیلوس نایجر، قارچی که 99 درصد از اسید سیتریک تولیدی جهان را تامین می‌کند، وجود دارد. آسپرژیلوس نیجر یک میوتوکسین به نام اکراتوکسین A تولید می کند که به نظر می رسد در صورت استنشاق توسط بیماران دارای نقص ایمنی باعث بیماری ریوی می شود. با این حال، یک تجزیه و تحلیل انجام شده در سال 2002، قارچ را “یک ارگانیسم تولیدی ایمن” در نظر گرفت.

برای روشن بودن، اسید سیتریک تولیدی نباید حاوی آسپرژیلوس نیجر باشد، زیرا به دقت فیلتر شده است. با این حال، برخی از محققان نگران هستند که آثاری از قالب باقی بماند. آنها حدس می زنند که این آثار کپک، اگر بلعیده شوند، می توانند باعث مشکلات سلامتی شوند.

اما حتی این محققان نیز اعتراف می کنند که شواهد آنها در بالا نیست. این فقط از چهار گزارش موردی تشکیل شده است: تعدادی از افراد التهاب، درد مفاصل و مشکلات معده را در زمینه رژیم‌های غذایی متغیر گزارش می‌کنند.

آیا اسید سیتریک سالم است؟
اگر مانند من مانند برچسب خوان هستید، مهم است که با همه چیز در لیست مواد تشکیل دهنده آشنا باشید. بیایید نکات برجسته اسید سیتریک را مرور کنیم.

اسید سیتریک:

به طور طبیعی در مرکبات و بدن انسان وجود دارد
این قارچ توسط آسپرژیلوس نایجر تولید می شود، قارچ بسیار مفیدی که در طول فرآیند تولید به طور کامل فیلتر می شود.
در غذا به عنوان طعم دهنده، نگهدارنده، ضد میکروبی، اسیدی کننده، شل کننده و غیره ظاهر می شود.
جذب مواد معدنی، تولید انرژی را بهبود می بخشد و ممکن است به سنگ کلیه کمک کند
به نظر می رسد برای مصرف انسان بسیار ایمن است
با در نظر گرفتن همه چیز، من به اسید سیتریک اطمینان دارم. در غیر این صورت از آن در مخلوط نوشیدنی الکترولیتی خود استفاده نمی کردم. که می گوید

د، من تصدیق می کنم که طیف گسترده ای از نحوه واکنش مردم به هر ماده ای وجود دارد. بنابراین همانطور که به LMNT مربوط می شود، اگر واقعاً می خواهید از اسید سیتریک اجتناب کنید، همیشه می توانید برای رفع نیازهای الکترولیت خود به نسخه خام بدون طعم مراجعه کنید.

امیدوارم این پست به تمام سوالات شما در مورد اسید سیتریک پاسخ داده باشد! با تشکر از شما که برای خواندن آن وقت گذاشتید. و اگر علاقه مند هستید، مقاله بعدی تایلر در مورد اسید مالیک را بررسی کنید. خواندن جالبی است!

فروش اسید سیتریک در مشهد و تمام نقاط کشور را برای شما ارائه می دهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *