صنایعی که از تکمیل فلز استفاده می کنند

صنایعی که از تکمیل فلز استفاده می کنند

صنایعی که از تکمیل فلز استفاده می کنند

12 فوریه 2020

تکمیل فلز چیست؟ به عبارت ساده تر، تکمیل فلز در مورد بهبود سطح یک جزء فلزی با هدف خاصی در ذهن است، خواه افزایش دوام جسم، بهبود ظاهر آن، بازسازی یا پاک کردن آن از یک پوشش یا چیز دیگری باشد.

از آنجایی که از تکمیل فلز برای چنین اهداف متنوعی استفاده می شود، بسیاری از صنایع مختلف در طول فرآیندهای تولید نیاز به تکمیل دارند. فهرست صنایع تکمیلی فلزات می‌تواند ادامه پیدا کند، اما تعدادی از صنایع هستند که عمده کارهای تکمیل فلز در آنها انجام می‌شود.

در Finishing Systems، ما مفتخریم که برای طیف وسیعی از مشتریانی که در زمینه‌های مختلف کار می‌کنند، تکمیل فلزات صنعتی را ارائه می‌کنیم. در اینجا به بسیاری از صنایع مختلف که به خدمات تکمیل فلز نیاز دارند نگاهی می اندازیم.

تکمیل فلزات صنعتی در صنایع مختلف

نتایج تکمیل به صورت روزانه در اطراف ما وجود دارد. بسیاری از محصولاتی که استفاده می‌کنیم و چیزهایی که می‌بینیم در مقطعی مراحل تکمیلی را طی کرده‌اند. صنایع زیر برای استحکام، دوام و جذابیت به‌ویژه بر روی تکمیل تکیه می‌کنند:

  • ساخت فلزات سازه ای: از تیرهای پل، اجزای راه‌آهن گرفته تا تقریباً تمام اجزای ساخت عمومی تکمیل فلز برای آماده‌سازی سطح یک قطعه مشهود است.
  • نیمه هادی: بدون سطوح خاصی از رسانایی، نیمه هادی ها به درستی کار نخواهند کرد. همه فلزات سطوح مختلف رسانایی را ارائه می دهند و این سطوح می توانند در طول زمان تغییر کنند. می توان از تکنیک های تکمیل منحصر به فرد برای کمک به مواد برای حفظ بهتر سطح خاصی از رسانایی استفاده کرد تا نیمه هادی ها در طولانی مدت به درستی کار کنند.
  • ارتباطات: مشابه نیمه هادی ها، دستگاه های ارتباطی شامل قطعاتی هستند که باید مقدار خاصی رسانایی داشته باشند، و تکمیل فلز به این صورت است که این رسانایی هم برقرار و هم حفظ می شود.
  • ماشین آلات، تجهیزات و خودرو: اتومبیل‌ها، موتورسیکلت‌ها، تراکتورها و سایر ماشین‌آلات، تجهیزات و اتومبیل‌ها نه تنها به دلیل دوام و استحکام، بلکه برای بهبود ظاهر نیز نیاز به تکمیل دارند. پرداخت فلز در این قسمت‌ها می‌تواند برای کمک به عملکرد صحیح موتورها و سایر قطعات داخلی مورد استفاده قرار گیرد و البته همه می‌خواهند ماشین، موتور سیکلت یا ماشینی نیز جذاب به نظر برسند.
  • فرآوری مواد غذایی: برای اطمینان از محافظت تجهیزات فرآوری مواد غذایی در برابر باکتری ها و اینکه عملیات فرآوری مواد غذایی می تواند به سرعت و به راحتی تجهیزات آنها را تمیز کند، می توان از تکنیک های تکمیل استفاده کرد.
  • لوازم خانگی: با گذشت زمان، بسیاری از دستگاه‌ها در معرض آب و سایر موادی قرار می‌گیرند که می‌توانند موادی را که مراحل تکمیلی را طی نکرده‌اند، تجزیه کنند. اکثر لوازم مصرفی برای مبارزه با خوردگی و سایر تخریب ها در صورت قرار گرفتن در معرض آب و این مواد دیگر ساخته شده اند.
  • تصفیه آب: تصفیه خانه های آب دارای قطعات و تجهیزات فلزی هستند که دائماً در معرض آب هستند. بدون پرداخت مناسب، این قطعات و تجهیزات به مرور زمان زنگ زده و تخریب می شوند.
  • بازی: کنسول‌های بازی باید هم بادوام باشند و هم به راحتی تمیز شوند، و پایان کاری است که سازندگان به کنسول‌هایشان کمک می‌کنند تا در درازمدت بادوام عمل کنند.

آنچه در بالا مشاهده می کنید فقط یک نمونه از تکمیل فلزات صنعتی در عمل است. هیچ محدودیتی برای تعداد صنایع مختلف وجود ندارد که خدمات تکمیل فلز را برای اطمینان از عملکرد قطعات و تجهیزات برای مدت طولانی در حد نیاز دارند.

چرا سیستم های تکمیل را انتخاب کنید؟

از سال 1972، Finishing Systems خدمات تکمیلی را که سازمانها در صنایع ذکر شده در بالا برای محصولات و تجهیزات خود نیاز دارند، ارائه کرده است. ما خدمات تخصصی را ارائه می دهیم که شامل انفجار و جداسازی، ساخت مجدد و مونتاژ قطعات، بسته بندی، توزیع، انبارداری و موارد دیگر می باشد. هنگامی که به تکمیل فلزات صنعتی نیاز دارید، با انتخاب قابلیت های Finishing Systems مطمئن شوید که بهترین ها را دریافت می کنید.

امروز با ما تماس بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *