راهنمای نهایی برای پرداخت مجدد اجاق گاز ساینده

راهنمای نهایی برای پرداخت مجدد اجاق گاز ساینده

راهنمای نهایی برای پرداخت مجدد اجاق گاز ساینده

18 دسامبر 2020

اگر یک اجاق گاز قدیمی دارید، شاید یک میراث ارزشمند خانوادگی که در طول نسل‌ها به شما منتقل شده است، احتمالاً در طول سال‌ها لایه‌هایی از دوده انباشته شده و کدر شده است. شما در این زمینه تنها نیستید – 42 درصد از آمریکایی ها میراث خانوادگی حداقل 50 ساله دارند و بسیاری از این میراث ها در طول زمان درخشش خود را از دست خواهند داد.

یا شاید شما یک اجاق قدیمی را در یک حیاط فروشی یا عتیقه فروشی کشف کرده اید، و می توانید جذابیت و زیبایی بالقوه آن را حتی در زیر لایه های کثیف ببینید. ممکن است از دارایی خود هیجان زده باشید، به پتانسیل آن امیدوار باشید و از این سوال که چگونه اجاق گاز خود را جدید به نظر برسانید، دلهره داشته باشید. صاف کردن ساینده یک راه حل ایده آل برای ترمیم اجاق گاز فراهم می کند. این اجاق گاز شما را به زیبایی قبلی خود باز می گرداند و به تمیز و ایمن بودن آن برای استفاده بیشتر کمک می کند.

پرداخت فلز ساینده چگونه کار می کند؟

فرآیند تکمیل فلز از تکنیک های مختلفی برای بهبود ظاهر اجاق ها و سایر اشیاء فلزی استفاده می کند. گاهی اوقات با اعمال یک لایه پوشش فلزی یا بستر روی یک سطح معیوب کار می کند. در موارد دیگر، برای رسوب یون‌های فلزی جدید بر روی سطح کهنه یا استفاده از مواد خشن برای خراش دادن ناخالصی‌ها و رنگ‌های قدیمی و بازگرداندن درخشش، نیاز به آبکاری الکتریکی دارد. بدون توجه به تکنیک خاص، صاف کردن فلز سطح یک جسم را تمیز، جلا می دهد و ظاهر کلی آن را بهبود می بخشد.

در زیر به برخی از مزایای بسیار زیاد پرداخت فلزات اشاره شده است:

  • به حداقل رساندن خوردگی
  • افزایش چسبندگی رنگ
  • بهبود استحکام و مقاومت در برابر سایش
  • پنهان کردن اثرات سایش و اصطکاک
  • افزایش جذابیت زیبایی شناختی
  • افزایش مقاومت شیمیایی
  • از بین بردن نوک یا عیوب سطحی

برخی از فرآیندهای متداول صافکاری فلزات به شرح زیر است:

  • سنگ زنی، سنباده و پرداخت دستی
  • تکمیل انبوه
  • آبکاری
  • آبکاری الکترولس
  • الکترو پولیش
  • غلتکی و توپی براش
  • برس پودری، تسمه و دیسک زدایی
  • جداسازی حرارتی
  • درمان سطح پلاسما
  • ساچمه زنی
  • سودا بلاست
  • بلستینگ دوغابی
  • دبر زدایی و پرداخت جریان ساینده
  • انفجار ساینده

برای تکمیل فلز ساینده از قطعات ریز شن یا مواد زبر برای حذف ناخالصی ها و رنگ قدیمی از سطح یک شی فلزی مانند اجاق گاز استفاده می شود. معمولاً از یک نازل و هوای فشرده برای انفجار مواد ساینده در سطح فلز استفاده می کند.

رسانه های مورد استفاده برای انفجار بسیار متفاوت است. پروژه های مختلف ترمیم ممکن است به انواع خاصی از دانه های ساینده بسته به سختی فلز و ظاهر مطلوب محصول نهایی نیاز داشته باشند. موادی مانند ماسه، شن و ماسه فولادی، دانه های شیشه ای، پلاستیک، پوست گردو، بلال ذرت، جوش شیرین و حتی یخ خشک همگی مفید هستند.

در طول سندبلاست یا هر کاربرد رسانه ساینده دیگر، اپراتور معمولاً شیء را که قرار است مجدداً پرداخت شود، در صورت مناسب بودن، در یک کابینت محافظ قرار می دهد. محصور کردن اقلام به این روش از فرد در برابر شن و ماسه پرنده ای که می تواند وارد چشم شود یا پوست را تحریک کند محافظت می کند.

چه زمانی باید مبلمان و دکور فلزی را اصلاح کنید

چه زمانی باید مبلمان و دکور فلزی را بازسازی کنید؟

یک ظاهر صنعتی و قدیمی در حال حاضر مد است. بنابراین ممکن است همیشه نیازی به اصلاح مبلمان و دکوراسیون فلزی خود نداشته باشید. در برخی موارد، یک میراث یا اشیاء دیگر به حدی تنزل پیدا کرده است که زمان، تلاش و هزینه‌های تکمیل، خرید یک قطعه دیگر را آسان‌تر و مقرون به صرفه‌تر می‌کند. اگر به نظر می‌رسد که عتیقه‌های شما قابل تعمیر نیستند، ممکن است به جای تعمیر مجدد آن‌ها را جایگزین کنید.

چگونه می توانید تشخیص دهید که باید مبلمان یا دکوراسیون فلزی را بازسازی کنید؟ یکی از راه ها این است که به این فکر کنید که چه ظاهری برای خانه خود جذاب می بینید. اگر قطعات فلزی شما بیش از حد کدر شده اند و به جو خانه شما آنطور که می خواهید کمک نمی کنند، ممکن است بخواهید به عنوان یک گزینه کار را دوباره انجام دهید.

نکته دیگر این است که آیا شما فعالانه از آیتم مورد نظر استفاده خواهید کرد یا خیر. اگر قصد دارید از یک وسیله فلزی قدیمی در خانه خود استفاده کنید، به احتمال زیاد می خواهید آن را بازسازی کنید. تمیز کردن دستگاه تضمین می کند که دستگاه تمیز است و می تواند به درستی و ایمن کار کند. اگر شما یا مهمانانتان روی صندلی‌های فلزی قدیمی می‌نشینید، احتمالاً باید آن‌ها را اصلاح کنید تا نواحی زنگ‌زده و تخریب‌شده پوست افراد را خراش ندهد.

آیا برای بازسازی مبلمان فلزی و دکوراسیون خود باید با یک متخصص تماس بگیرید؟

اگر مایل به انجام کار و یادگیری تکنیک‌ها هستید، می‌توانید پروژه‌های تکمیلی را خودتان انجام دهید. یک بعدازظهر رایگان و کمی چربی آرنج می تواند مبلمان، دکور و وسایل فلزی عتیقه شما را به زیبایی ظاهری جدید نشان دهد. در برخی از پروژه ها، رویکرد DIY ممکن است به نتایج مورد انتظار شما منجر نشود. مهم نیست چقدر سخت کار می کنید، ممکن است لکه دار شدن یا خوردگی روی وسایل شما باقی بماند. در این صورت، تماس با یک حرفه ای احتمالا بهترین گزینه برای شماست.

ترمیم وسایل معمولی با پرداخت مجدد فلزات ساینده

پرداخت ساینده بر روی بسیاری از قطعات فلزی قدیمی مفید است تا آنها را شبیه جدید کند. در اینجا چند لوازم خانگی و اقلام متداول که می توانند از صافی فلزات ساینده بهره مند شوند آورده شده است:

  • اجاق ها
  • سینک ها
  • جداول
  • صندلی
  • اتوها

تقریباً هر شیء فلزی قدیمی‌تر از صاف کردن فلز ساینده بهره می‌برد. با کمک حرفه ای، احتمالاً می توانید تفاوت زیادی در درخشش و درخشش اشیای عتیقه خود ایجاد کنید.

گواهینامه ها

اگر در بازار برای تکمیل حرفه ای فلزات ساینده هستید، می خواهید با فردی کار کنید که بتواند نتایج زیبا و ماندگاری را به شما بدهد. ما در Finishing Systems به ارائه بهترین کیفیت و خدمات افتخار می کنیم. در زیر چند گواهی در مورد کاری که انجام داده ایم آورده شده است:

Finishing Systems امسال در بسیاری از مشاغل به ما کمک کرده است و همه چیز را از طریق فروشگاه شما برای ما پیش می برد. ما سپاسگزار همه کارهایی هستیم که Finishing Systems برای ما انجام داده است. بدون کمک شما ما به این موفقیت نمی رسیدیم.
—Readco Kurimoto

خدمات مشتری فوق‌العاده است، خدمه آن‌ها کار بسیار خوبی را انجام می‌دهند تا به موقع در مورد قیمت‌ها، زمان پردازش و غیره به شما پاسخ دهند. کیفیت آنها A+ است. یکی از بزرگترین فروشندگان Epy Industries لذت همکاری با آن را دارد.
-برنادت میلر، مدیر خدمات مشتریان، صنایع Epy

از شما برای همکاری با چنین شرکتی متشکریم. ما از خدمات عالی که هنگام تکمیل قطعات ما به موقع ارائه می دهید قدردانی می کنیم. رابطه شخصی بی عیب و نقص است، به خصوص اینکه شما زمانی را که برای تحویل گرفتن قطعات آماده می شود به ما اطلاع می دهید. ما از همه حمایت های شما قدردانی می کنیم. ما کسب و کار شما را به هر کسی که بخواهد توصیه می کنیم.
-ژانت، شیر دیکسون و کوپلینگ

کار با سیستم های تکمیل

کار با سیستم های تکمیلی برای صاف کردن اجاق گاز ساینده با کیفیت

برای دریافت کمک حرفه ای در مورد صافکاری اجاق گاز، با Finishing Systems تماس بگیرید. خدمات پالایش اجاق‌های عتیقه ما درخشش زیبا و درخشانی را به میراث خانوادگی یا یافته‌های قدیمی شما باز می‌گرداند.

ما با گفتگوی عمیق با شما در مورد وضعیت اجاق گاز شما و آنچه که امیدوارید به دست آورید، شروع می کنیم. هنگامی که کار را شروع می کنیم، دوده را حذف کرده و با فرآیند صافکاری اجاق گاز ساینده پیشرفته، کدر می کنیم. ساینده‌های ما شامل مواد سندبلاست، ساچمه‌های فولادی و شن، دانه‌های شیشه‌ای، زیبایی سیاه، اکسید آلومینیوم، کاربید سیلیکون، Starblast™، پلاستیک، پوسته گردو و بلال ذرت است. ما قادر خواهیم بود با استفاده از فلز اجاق گاز و پوشش مورد نظر شما، محیط مناسب را برای بهترین نتایج انتخاب کنیم. تیم خدمات مشتری دوستانه ما همیشه برای پاسخ به سوالات و ارائه مشاوره در اینجا هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *