خرید گلیسیرین جامد

گلیسیرین – بخش مهمی از زندگی ما است
گلیسیرین – بخش مهمی از زندگی ما است
16.04.2020
لوازم آرایشی، داروها، جلا دهنده کفش، ضد یخ، خوراک حیوانات، تنباکو قلیان و مواد غذایی: مواد خام بسیار کمی به اندازه گلیسیرین همه کاره هستند. الکل سه ظرفیتی، همچنین به عنوان 1،2،3-پروپانتریول یا گلیسرول شناخته می شود، در بیش از 3000 محصول و برنامه مختلف – یک جک واقعی از همه تجارت ها.
روزهای ما با گلیسیرین شروع و به پایان می رسد. بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب، دندان های خود را تمیز می کنیم، دوش می گیریم، مرطوب می کنیم، لباس می پوشیم و به گربه غذا می دهیم. حتی اگر نتوانیم آن را ببینیم – گلیسیرین در همه این فعالیت ها دخیل است. الکل قند بی بو، بی رنگ و کمی شیرین، یک کالای بسیار مفید و همه کاره است. خرید گلیسیرین جامد نیز بسیار متداول است. خرید گلیسیرین جامد کاربردهای متفاوتی را ایجاد می نماید.

مشاهده تصویر منبع

راه های مختلفی برای بدست آوردن گلیسیرین وجود دارد. معمولاً به عنوان یک محصول جانبی در طی تولید بیودیزل یا صابون سازی روغن ها و چربی ها تولید می شود. این گلیسیرین گیاهی رایج ترین شکل خرید و فروش مواد خام است. اما می‌تواند منشأ حیوانی داشته باشد و از چربی‌های حیوانی یا به‌عنوان گلیسیرین معمولی که به‌صورت مصنوعی بر پایه نفت تولید می‌شود، استخراج شود. این ماده با کیفیت ارگانیک نیز موجود است که معمولاً از گیاهانی مانند سویا از کشت ارگانیک تایید شده به دست می‌آید. خرید گلیسیرین جامد مورد توجه تولیدکنندگان می باشد. خرید گلیسیرین جامد در مقادیر متفاوتی انجامم می شود.

حتی بدن انسان حاوی گلیسیرین است
گلیسیرین در بدن انسان نیز وجود دارد. در پوست ما وجود دارد. همراه با اسیدهای آمینه، اوره و نمک، بخشی از سیستم آبرسانی پوست است. از آنجایی که گلیسیرین ماده ای است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد، هیچ گونه تحریکی ایجاد نمی کند و حتی افرادی که پوست حساسی دارند نیز می توانند از خواص آبرسانی گلیسیرین بهره مند شوند. این یکی از دلایل استفاده از این ماده در بسیاری از محصولات آرایشی است.

 

گلیسیرین در محصولات آرایشی و بهداشتی و خرید گلیسیرین جامد
در مرحله اول، گلیسیرین به انعطاف پذیری پوست کمک می کند، از خشک شدن آن جلوگیری می کند و از آن در برابر سورفکتانت های موجود در شامپوها و ژل های دوش محافظت می کند که می تواند پوست را خشک کند. ثانیا، گلیسیرین رطوبت را در محصولات مراقبت شخصی ذخیره می کند و تضمین می کند که خمیر دندان، دوش و ژل های پاک کننده خشک نمی شوند و به نرمی و ماندگاری طولانی ژل ها و خمیرها کمک می کند.

آیا می دانستید که خمیر دندان به عنوان مثال اغلب حاوی 20 تا 30 درصد گلیسیرین است؟ این به انعطاف پذیری آن کمک می کند و طعم آن را بهبود می بخشد. گلیسیرین همچنین به درخشندگی دندان ها کمک می کند. الکل سه ظرفیتی پایه مناسبی برای عطر است، زیرا بی بو است و می تواند به عنوان حامل ماده فعال استفاده شود.

در مرهم و کرم ها، گلیسیرین با نفوذ به پوست و تشکیل یک لایه محافظ کمی چرب روی سطح پوست، به رفع خشکی، ترک خوردگی و خارش پوست کمک می کند. خرید گلیسیرین جامد برای تولید محصولات بهداشتی بکار می رود. خرید گلیسیرین جامد را از مراکز فروش معتبر انجام دهید. از ما نیز می وانید خرید گلیسیرین جامد را صورت دهید.

منبع

https://www.cremer.de/en/news/magazine/glycerin-element-unseres-lebens.html

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *