خرید پتاسیم کلرات

دو نوع پرکلرات پتاسیم موجود است که درجه خلوص بالا و جریان آزاد هر دو موجود است. درجه خلوص بالا 99.8٪ پرکلرات پتاسیم خالص است و یک پودر سفید بسیار ریز است که به بلوک‌هایی با اندازه‌های مختلف انباشته می‌شود که می‌توان به راحتی با هاون و هاون یا ابزارهای مشابه آن را از هم جدا کرد. درجه جریان آزاد کار با آن لذت بخش است، افزودن 0.5 درصد سیلیس دود شده به پودر بافت نرم و ظریفی می دهد که عاری از کلوخه است و آماده مخلوط شدن با پودرهای دیگر بدون نیاز به آسیاب است. بخش کوچکی از سیلیس بخار شده کاملاً بی اثر است و قدرت اکسیداسیون پرکلرات پتاسیم را مختل نمی کند. خرید پتاسیم کلرات در مقادیر بالا صورت می پذیرد.

مشاهده تصویر منبع
این گریدهای پرکلرات پتاسیم با سطوح بسیار پایین ناخالصی کلرات تولید شده اند.
عکس از درجه خلوص بالا می باشد. خرید پتاسیم کلرات را باید از مراکز معتبر انجام داد.

مشخصات
خلوص 99.8% (خلوص بالا) یا 99% (جریان آزاد)
رنگ سفید
بو بی بو
آب حلال (کمی)
فرمول KClO4
نقطه ذوب 610 درجه سانتیگراد
ایمنی
اکسید کننده تحریک کننده

فروش و خرید پتاسیم کلرات را از شرکت های تولیدکننده انجام دهید تا از ضمانت آن برخوردار شوید.
خطر
ممکن است باعث آتش سوزی یا انفجار شود. اکسید کننده قوی در صورت بلعیدن مضر است.
عمومی: قبل از استفاده برچسب را بخوانید. دور از دسترس کودکان نگه دارید. در صورت نیاز به مشاوره پزشکی، ظرف یا برچسب محصول را در دست داشته باشید. خرید پتاسیم کلرات در کشورهای در حال توسعه برای تولید محصولات مختلف نیز انجام می شود.
پیشگیری: دور از گرما نگهداری شود. – سیگار کشیدن ممنوع. دور از مواد قابل احتراق نگهداری شود. برای جلوگیری از اختلاط با مواد احتراق، هر گونه احتیاط را انجام دهید. لباس محافظ بپوشید. لباس های ضد حریق بپوشید. پس از دست زدن، دست ها را کاملا بشویید. هنگام استفاده از این محصول از خوردن، آشامیدن یا سیگار کشیدن خودداری کنید.

خرید پتاسیم کلرات در سراسر جهان مورد توجه می باشد.
پاسخ: در صورت استفاده از لباس: بلافاصله قبل از درآوردن لباس، لباس و پوست آلوده را با آب فراوان بشویید. در صورت آتش سوزی بزرگ و مقادیر زیاد: منطقه را تخلیه کنید. خرید پتاسیم کلرات در ظروف مناسب انجام شود.به دلیل خطر انفجار، آتش را از راه دور مهار کنید. در صورت آتش سوزی: از فوم، آب، CO2 یا پودر برای خاموش شدن استفاده کنید. در صورت بلعیده شدن: در صورت احساس ناخوشی با مرکز مسمومیت یا پزشک تماس بگیرید. دهان را بشویید.
دفع: محتویات/ظروف را مطابق با مقررات حفاظت از محیط زیست و پسماندهای خطرناک دفع کنید.

کاربردهای زیاد آن موجب خرید پتاسیم کلرات می شود.

منبع

https://www.cropnutrition.com/resource-library/potassium-chloride

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *