خرید عمده اسید بوریک

استفاده از اسید بوریک در مورد لیست افزودنی های شیمیایی موجود در شکستگی هیدرولیک (همچنین به عنوان فرکینگ شناخته می شود) غیر معمول نیست. علاوه بر این، از آن به عنوان یک عامل اتصال متقابل و ژل کننده در سیال حفاری استفاده می شود که با فشار بالا به داخل چاه پمپ می شود تا ویسکوزیته و رئولوژی آن تنظیم شود.

علاوه بر این، تنظیم ویسکوزیته سیال به منظور معلق نگه داشتن دانه های عوامل نگهدارنده برای فواصل طولانی در طول حمل و نقل و همچنین باز نگه داشتن شکاف در شیل ها برای استخراج گاز پس از کاهش فشار هیدرولیک ضروری است.

نکات شیمی NCERT:

NCERT کلاس 11 شیمی را یادداشت می کند
NCERT کلاس 12 شیمی را یادداشت می کند
یادداشت های NCERT برای همه موضوعات
مسمومیت با اسید بوریک
مسمومیت مزمن یا حاد ناشی از این ماده امکان پذیر است. اثرات مسمومیت حاد با اسید بوریک مشابه اثرات پودرهای سوسک کش است. زمانی که اسید بوریک به مقدار زیاد مصرف شود، می تواند به بسیاری از نواحی بدن آسیب جدی وارد کند. ممکن است چندین هفته طول بکشد تا آسیب مری و معده پس از بلعیدن اسید بوریک برطرف شود. مرگ ممکن است ناشی از عوارضی باشد که ماه ها پس از تشخیص اولیه ظاهر می شود.

قرار گرفتن در معرض بوراکس در مطالعات باعث مشکلات تنفسی طولانی مدت نشد. با این حال، اسید بوریک در طولانی مدت با ناراحتی دستگاه گوارش مرتبط است. عوارض جانبی شایع شامل سردرد، تب، لرزش، پرش، کمبود انرژی و ضعف است. از سال 1946 محدودیت‌های متفاوتی برای استفاده از بوراکس در حشره‌کش‌ها در ایالات متحده وجود داشته است. طبق دو رکورد EPA، بوراکس در فوریه 1986 به دلیل سمیت کم آن از تمام محدودیت‌های EPA حذف شد.

خرید عمده اسید بوریک

خرید عمده اسید بوریک

خرید عمده اسید بوریک برای همه خریداران میسر است.

خرید عمده اسید بوریک برای خریداران به صرفه است.

جهت خرید عمده اسید بوریک کافیست با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

خرید عمده اسید بوریک با رعایت نکات ایمنی ممکن است.

همچنین بخوانید –

راه حل های NCERT برای کلاس 11 شیمی
راه حل های NCERT برای کلاس 12 شیمی
راه حل های NCERT برای همه موضوعات
سوال متداول (سؤالات متداول) – اسید بوریک – بررسی اجمالی، ساختار، آماده سازی، موارد استفاده، سوالات متداول
سوال: Q1. حلالیت اسید بوریک در استون چقدر است؟
پاسخ: مصرف اسید بوریک فلج کننده است. آمونیاک مایع در استون، گلیسرول، اتر، الکل و متانول محلول است، اما فقط تا حدی در استون در آب محلول است. بورات سدیم یا هالیدهای بور را می توان برای تشکیل اسید بوریک هیدرولیز کرد. بلورهای اکسید بور تا حدودی در آب سرد و تا حدودی در آب گرم محلول هستند.
سوال: Q2. هدف از اسید بوریک چیست؟
پاسخ: از جمله کاربردهای شیمیایی متعدد آن می توان به ضد عفونی کننده ها، حشره کش ها، بازدارنده های شعله، جاذب های نوترون و پیش سازها اشاره کرد.
سوال: Q3. چرا اسید بوریک باید خنثی شود؟
پاسخ: اسید و باز در اثر خنثی سازی آسیب می بینند زیرا خاصیت اسیدی و خواص اساسی آنها تغییر می کند. اسیدها را می توان با آهک و جوش شیرین خنثی کرد که هر دو از مواد شیمیایی به راحتی در دسترس هستند.
سوال: Q4. اسید بوریک: دقیقا چیست؟
پاسخ: اسید بورونیک علاوه بر اینکه ضد عفونی کننده، حشره کش، ضد شعله، جاذب نوترون و پیش ساز سایر ترکیبات شیمیایی است، به نام های هیدروژن بورات، اسید بورایک، اسید ارتوبوریک یا اسید بوریکوا نیز شناخته می شود.
سوال: Q5. اسید بوریک برای چه مواردی استفاده می شود؟
پاسخ: اسید بوریک به عنوان یک پاک کننده عالی برای انواع مشکلات کپک و حشرات مانند مورچه ها، سوسک ها، ماهی نقره ای، کک و غیره عمل می کند.

خرید عمده اسید بوریک

خرید عمده اسید بوریک توسط شرکت های فروش مواد شیمیایی انجام می شود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *