تولیدکنندگان نایلون – تامین کنندگان نایلون پلی آمید

نایلون یک پلیمر مصنوعی است که بر پایه پلی آمیدهای آلیفاتیک یا نیمه معطر است. واحدهای تکرار شونده توسط پیوندهای آمیدی مشابه پیوندهای پپتیدی در پروتئین ها به هم متصل می شوند. نایلون در دهه 1930 توسط یک تیم تحقیقاتی به سرپرستی یک شیمیدان آمریکایی به نام Wallace H. Carothers که برای EI du Pont de Nemours & Company کار می کرد، توسعه یافت.

پلیمرهای نایلونی کاربردهای تجاری قابل توجهی در پارچه و الیاف (پوشاک، کفپوش و تقویت لاستیکی)، در اشکال (قطعات قالب‌گیری شده برای اتومبیل، تجهیزات الکتریکی و غیره) و در فیلم‌ها (بیشتر برای بسته‌بندی مواد غذایی) یافته‌اند.

مهمترین مزایای این پلیمرها عبارتند از:

  • نقطه ذوب بالا
  • مقاومت در برابر سایش عالی
  • مقاومت بالا در برابر سایش، گرما و مواد شیمیایی.

تامین کنندگان مختلف نایلون را مرور کنید و از لینک های زیر برای ارتباط با آنها استفاده کنید.

دوپونت

DuPont یک رهبر جهانی در نوآوری و تحقیقات بازار محور است. DuPont با سابقه ای 200 ساله در بیش از 90 کشور جهان ارائه شده است و دارای قابلیت های منحصر به فردی برای حل پیچیده ترین وظایف است. این شرکت در صنایع مختلفی مانند کشاورزی، تولید مواد غذایی، الکترونیک و ارتباطات، تولید تجهیزات حفاظتی و امنیت، ساخت و ساز، صنعت حمل و نقل فعالیت می کند.

با DuPont تماس بگیرید

BASF

BASF بزرگترین شرکت شیمیایی جهان است. مجموعه گسترده محصولات این شرکت شامل مواد شیمیایی، پلاستیک، محصولات ویژه، محصولات حفاظت از گیاهان، راه حل های بخش کشاورزی و همچنین نفت و گاز طبیعی است. این کنسرت بیش از 150 شرکت تابعه در اروپا، آمریکا و آسیا دارد.

با BASF تماس بگیرید

RadiciGroup

RadiciGroup یکی از فعال ترین و پیشروترین شرکت ها در صنایع شیمیایی است. RadiciGroup که در ایتالیا تأسیس شده است، در سطح بین المللی فعالیت می کند. این شرکت بر روی ارائه محصولات با کیفیت بالا با کارآمد بودن در فرآیندها و خدمات خود متمرکز شده است. یکی از نکات کلیدی موفقیت، توسعه نوآورانه در کنار پایداری محیطی است.

با RadiciGroup تماس بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *