تامین کنندگان تنگستن –

تنگستن، عنصری با نماد W و عدد اتمی 74، بالاترین نقطه ذوب را در بین تمام فلزات شناخته شده دارد. با ضریب انبساط حرارتی پایین منحصر به فرد و سطح بسیار بالایی از ثبات ابعادی مشخص می شود.

بسیاری از کاربردهای عملی تنگستن بر اساس نقطه ذوب و چگالی بالا و فشار بخار کم آن است. تنگستن یک ماده عالی برای فناوری خلاء بالا، ثبات ابعادی، مهر و موم شیشه و ساخت کوره است. همچنین با مواد دیگری مانند نیکل، مس و آهن آلیاژ می شود تا مواد قابل ماشینکاری با چگالی بالا ارائه شود.

در مورد تامین کنندگان تنگستن در زیر اطلاعات بیشتری کسب کنید.

Plansee – تامین کننده تنگستن برای اروپا و آسیا

Plansee به طور کامل بر تولید، پردازش و بازاریابی فلزات نسوز مانند تنگستن، تانتالیوم و مولیبدن متمرکز است. آنها یکی از تولید کنندگان پیشرو تنگستن در جهان هستند. دفتر مرکزی این شرکت در اتریش است اما در 20 کشور در سراسر جهان دفتر دارد.

Plansee

اد فاگان – تامین کننده تنگستن برای آمریکای شمالی

اد فاگان یک تامین کننده جهانی فلزات ویژه و آلیاژهای خاص، از جمله تنگستن، مستقر در نیوجرسی است. این شرکت آلیاژهای انبساط کنترل شده، نیکل الکترونیکی، آلیاژهای مغناطیسی نرم و فلزات نسوز را برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در صنایع هوافضا/هواپیمایی، دفاع، الکترونیک، انرژی، مراقبت های بهداشتی، تولید، مخابرات و صنایع مختلف با تکنولوژی بالا ذخیره می کند.

Gesellschaft für Wolfram Industrie mbH – تامین کننده تنگستن آلمان

Gesellschaft für Wolfram Industrie mbH تولید کننده و پردازشگر تنگستن و مولیبدن است. آنها آلیاژهای مختلفی از هر فلز و همچنین گرانول تنگستن را ارائه می دهند. این شرکت در Traunstein در آلمان مستقر است و دفاتری نیز در داخائو، آلمان و Winterthur، سوئیس دارد.

Global Tungsten & Powders Corp. – تامین کننده پودر تنگستن

اگر به پودر تنگستن علاقه دارید، با GTP تماس بگیرید. این شرکت پودرهای فلزات نسوز و محصولات ویژه مانند قطعات نیمه تمام برای صنایع هوافضا و دفاعی را توسعه، تولید و به بازار عرضه می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *