برترین تامین کنندگان فولاد ضد زنگ در اروپا

وقتی نوبت به یافتن تامین کننده فولاد ضد زنگ می رسد، اولین چیز این است که بدانید به چه چیزی نیاز دارید. تامین کنندگان در اشکال مختلف فولاد تخصص دارند که می توانند برای کاربردهای خاص یا اشکال تحویل بهینه شوند. اینها معمولاً در استانداردها و درجه‌های صنعتی ارائه می‌شوند. پس از آن، شما نیاز به تامین کننده ای دارید که به موقعیت جغرافیایی شما تحویل دهد. در نهایت، دانستن مقدار خام نیز یک عامل مهم است. Matmatch یافتن و مقایسه تامین کنندگان فولاد را بر اساس معیارهایی که برای شما مهم است آسان می کند.

اگر به خرید یا فروش فولاد ضد زنگ علاقه دارید، Matmatch با Resourex همکاری کرده است تا یک بازار دیجیتال قابل اعتماد برای سفارشات فولادی با خریداران و فروشندگان تأیید شده راه اندازی کند. در این مورد بیشتر بدانید اینجا.

در اینجا ما شما را با برخی از تامین کنندگان پیشرو فولاد ضد زنگ در اروپا از جمله Sandvik، Deutsche Edelstahlwerke، Salomon’s Metalen و Sverdrup Steel آشنا می کنیم.

فناوری مواد ساندویک

فناوری مواد ساندویک یکی از پیشروترین ارائه دهندگان فولادهای ضد زنگ پیشرفته و آلیاژهای ویژه و همچنین محصولات گرمایش صنعتی در جهان است. این شرکت مستقر در سوئد اما با ردپایی جهانی، بیش از 150 سال پیش تاسیس شد و امروزه طیف گسترده ای از فولادهای ضد زنگ با کارایی بالا را ارائه می دهد. مواد آنها اغلب از عملکرد فولادهای ضد زنگ استاندارد مشابه فراتر می رود.

به عنوان مثال، مجموعه Sanicro® آنها از فولادهای زنگ نزن آستنیتی با آلیاژ بالا در طیف وسیعی از محیط‌های خورنده مرطوب و کاربردهای با دمای بالا استفاده می‌شوند.

ساندویک همچنین به مشتریان خود مشاوره و مشاوره مواد فنی ارائه می دهد.

فولادهای ضد زنگ ساندویک را اینجا مرور کنید و در صفحه شرکت آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

Deutsche Edelstahlwerke (DEW)

Deutsche Edelstahlwerke (DEW) گروه Schmolz + Bickenbach در سال 2016 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در Witten، آلمان است. این یکی از تولید کنندگان و پردازشگرهای پیشرو در محصولات بلند فولادی ویژه است. DEW راه‌حل‌های فولادی ویژه و نوآورانه را برای کاربردهای پیچیده با فناوری پیشرفته توسعه می‌دهد و خدماتی از فولادسازی تا پردازش گسترده فولاد و تکمیل فولاد ارائه می‌دهد.

فولادهای ضدزنگ، مقاوم در برابر اسید و مقاوم در برابر حرارت آن‌ها برای کاربردهایی که فولاد در معرض نیروهای طبیعی یا خوردگی است (مانند دکل‌های حفاری یا کارخانه‌های شیمیایی) مورد تقاضا هستند، زیرا بالاترین الزامات فنی را برای مقاومت برتر در برابر خورنده و خورنده برآورده می‌کنند. بارهای مکانیکی، مقادیر استحکام و ازدیاد طول و مقاومت در برابر دمای بالا.

برنامه تحویل آنها شامل فولادهای آستنیتی، فریتی، مارتنزیتی، دوبلکس، مقاوم در برابر حرارت، غیرقابل مغناطیسی و شیری با بیش از 49 محصول مختلف در این زمینه است. تمرکز ویژه بر توسعه فولادهای آنها است که در صنایعی مانند خودروسازی، شیمیایی، مهندسی، غذا، انرژی، پزشکی، حمل و نقل، هوافضا و معدن استفاده می شود.

Deutsche Edelstahlwerke (DEW)

فولاد Sverdrup

فولاد Sverdrup در سال 1992 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در استاوانگر، نروژ است. آنها تامین کننده جهانی محصولات فولاد ضد زنگ با کارایی بالا هستند و دارای امکاناتی در نروژ، دانمارک، سوئد، فنلاند، بریتانیا، آلمان و کره هستند. محصولات آنها به بیش از 60 کشور در سراسر جهان صادر می شود. محصولات فولادی ضد زنگ آنها در سه دسته اصلی طبقه بندی می شوند: فولاد ضد زنگ دوبلکس/سوپر دوبلکس، فولاد ضد زنگ آستنیتی و فولاد ضد زنگ مارتنزیتی.

فولادهای ضد زنگ دوبلکس/سوپر دوبلکس آنها با استحکام مکانیکی بالا و مقاومت برتر در برابر خوردگی موضعی و یکنواخت، به ویژه خوردگی تنشی، فرسایش – خوردگی، و خستگی ناشی از خوردگی مشخص می‌شوند. آنها کاربردهای خود را در نفت و گاز، انرژی آبی، مخازن تحت فشار، خمیر و کاغذ، اجزای ساختاری و تانکرهای شیمیایی پیدا می کنند.

فولادهای زنگ نزن آستنیتی Sverdrup Steel با ماشین کاری بهبود یافته و مقاومت خوب در برابر خوردگی جوی، مواد شیمیایی آلی و معدنی، اسیدهای اکسید کننده و محلول های سوزاننده در دماهای متوسط ​​مشخص می شوند. آنها کاربردهای خود را در صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، صنایع خمیر و کاغذ و صنایع هسته ای پیدا می کنند.

فولادهای زنگ نزن مارتنزیتی Sverdrup Steel استحکام و سختی بالا را با مقاومت خوردگی متوسط ​​ترکیب می کنند و در صنایع شیمیایی، پتروشیمی، کاغذ و فلزکاری عمومی استفاده می شوند.

متالن سالومون

متالن سالومون یک شرکت معدن و فلزات است که دفتر مرکزی آن در گرونینگن، هلند است. آنها بیش از 45 سال است که محصولاتی از فلزات و آلیاژهای مختلف را در تقریباً هر ضخامت، شکل، اندازه، طول و مقدار دلخواه عرضه می کنند. محصولات آنها از مش و لوله مویرگی تا صفحه و لوله، از آلومینیوم و هاستلوی گرفته تا فولاد ضد زنگ و زیرکونیوم متغیر است.

آنها با ارائه کیفیت تضمین شده، یک پایگاه مشتری قوی در هلند و فراتر از آن ایجاد کرده اند. آنها درجات مختلف فولاد ضد زنگ را به صورت لوله (لوله مویرگی، لوله بدون درز و جوش)، رزوه (نرم) ارائه می دهند. AISI 304، 316 سیم و سیم فنر AISI 302)، اتصالات (اتصالات رزوه‌ای، فلنج، شیرهای توپ، اتصالات جوش، براکت‌های لوله و اتصالات حلقه برش)، فویل‌ها (AISI 304 – 316 L321310 فویل و AISI 301 نوار بهار)، در میان اشکال دیگر. آنها همچنین فولادهای ضد زنگ AISI (S) مقاوم در برابر حرارت را به شکل لوله، صفحات و میله های گرد ارائه می دهند.

سایر تامین کنندگان قابل توجه

Sandvik Materials Technology، بخشی از گروه سوئدی Sandvik، تولید کننده فولاد ضد زنگ پیشرفته و آلیاژهای خاص است.

HSM Stahl-und Metallhandel یک تامین کننده آلمانی مواد با کارایی بالا از جمله فولاد ضد زنگ است.

کلمبیا متالز مستقر در بریتانیا، سهامدار پیشرو در آلیاژها از جمله برخی از گریدهای فولاد ضد زنگ پرکاربرد مانند 17-4PH و گرید 310 است.

Acciai Vender، Acerinox و Outokumpu Steel Company سایر تامین کنندگان قابل توجه فولاد ضد زنگ در اروپا با تمرکز بازار و مجموعه محصولات مختلف هستند.

Acciai Vender یک شرکت فولاد ضد زنگ ایتالیایی است که در سال 1976 تأسیس شد. این شرکت در توزیع و تبدیل فولاد ضد زنگ تخصص دارد و طیف گسترده ای از محصولات را در اندازه ها و اشکال مختلف از جمله ورق ها و کلاف ها، نورد سرد و گرم به کشور تحویل می دهد. بازار ایتالیا و اروپا این محصولات در درجه اول به ماشین آلات صنایع غذایی، آشپزخانه های صنعتی، ساخت و کاربردهای معماری می پردازند.

Acerinox در سال 1970 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در مادرید، اسپانیا قرار دارد. آنها عمدتاً در محصولات مسطح (شمش، کلاف، دایره، ورق، صفحه و دال) و بلند (زاویه، میله، سیم، سیم پیچ و میله) فولاد ضد زنگ تخصص دارند. آنها با چندین کارخانه و شرکت مستقر در کشورهای مختلف در چندین قاره، حضور جهانی قوی دارند. با این شبکه گسترده جهانی، محصولات Acerinox به بیش از 80 کشور دنیا تحویل داده می شود.

شرکت فولاد اوتوکومپو که در سال 1932 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در هلسینکی فنلاند قرار دارد، محصولات فولادی ضد زنگ قابل بازیافت، بسیار بادوام و مقاوم در برابر خوردگی را برای محیط‌هایی از خفیف تا بسیار خورنده ارائه می‌دهد. بیش از 85 درصد از محصولات فولاد ضد زنگ آنها از مواد بازیافتی ساخته شده است. این محصولات فولادی ضد زنگ در پل‌ها، نماها، روکش‌های داخلی، موتورهای خودرو، کانتینرهای مخزن، کشتی‌ها و سایر مناطقی که وزن کم، استحکام بالا و مقاومت در برابر خوردگی عالی مورد نیاز است استفاده می‌شوند. [12].

در اینجا می توانید طیف کامل تامین کنندگان فولاد ضد زنگ را در Matmatch بررسی کنید.

تاثیر شرکت های فولاد ضد زنگ و اقتصاد

تولیدکنندگان فولاد ضد زنگ بخش قابل توجهی از اقتصاد اروپا را تشکیل می دهند و حدود 500 سایت تولید در 23 کشور اتحادیه اروپا پخش شده اند. اتحادیه اروپا یکی از تولیدکنندگان بزرگ فولاد در جهان است و تنها پس از چین در رتبه دوم قرار دارد. صنایع متعددی از نزدیک با صنعت فولاد مرتبط و وابسته هستند که در میان آنها صنایع خودروسازی، ساخت و ساز، الکترونیک و انرژی مهم است.

تطبیق پذیری فولاد ضد زنگ به طیف گسترده ای از محصولات نهایی ضروری از قطعات کوچک در مهره ها و پیچ ها تا سازه های پشتیبانی ساختمان و داربست های بزرگ کمک می کند. از آنجایی که پیشرفت‌ها در فن‌آوری‌های فولادی برای برآورده کردن خواسته‌های مصرف‌کننده تکامل می‌یابد، شرکت‌های فولادی دائماً برای ارائه راه‌حل‌های نوآورانه سازگار می‌شوند. هر یک از تامین کنندگان ذکر شده در بالا جایگاه ویژه ای در صنعت دارند، خواه فولادهای تخصصی تری را برای کاربردهای خاص ارائه دهند یا فولادهایی را برای کاربردهای گسترده تر، که به بخش مهمی از اقتصاد اتحادیه اروپا کمک می کند.

نوشته شده با همکاری جی امریش دسای، دکترای علوم و مهندسی مواد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *