اتاق های انفجار ساینده توضیح داده شده | سیستم های تکمیل

ABS Abrasive BLAST ROOM

اتاق های انفجار ساینده توضیح داده شده است

7 ژوئن 2021

اتاق های انفجار ساینده روشی مطمئن و موثر برای آماده سازی فلز شما برای تکمیل است. با استفاده از اتاق انفجار ساینده، کسب و کار شما می تواند با بازیابی و بازیافت مواد ساینده بارها و بارها در زمان، پول و محیط زیست صرفه جویی کند.

انفجار ساینده برای از بین بردن رسوب آسیاب، پوشش قبلی (رنگ) و زنگ زدگی از یک جزء فلزی استفاده می شود تا بتوان آن را بازسازی کرد یا دوباره پوشش داد. انفجار ساینده سطح را برای یک بافت یکنواخت مخلوط می کند.

اتاق انفجار چیست؟

اتاق‌های انفجار ساینده – یا غرفه‌های انفجار – محفظه‌های بزرگی هستند که برای نگهداری گلدان‌های انفجار ساینده، جمع‌آوری باقیمانده مواد ساینده و بازیافت ساینده‌های انفجاری طراحی شده‌اند. اتاق انفجار شامل یک محفظه است که از ورود مواد ساینده ریز به هوای بیرون جلوگیری می کند و سیستمی که برای بازیابی مواد ساینده شما طراحی شده است.

پس از بازیابی ساینده باقی مانده، به یک سیستم بازیابی منتقل می شود که گرد و غبار را از باقی مانده جدا می کند تا ساینده های با کیفیت بالا قابل استفاده مجدد باشند. از طریق استفاده از اتاق انفجار ساینده، می توانید با بازیابی و استفاده مجدد از مواد ساینده ای که هنوز ارزش استفاده مجدد را دارند، در هزینه خود صرفه جویی کنید.

به چه تجهیزات ساینده بلاست نیاز دارم؟

اتاق انفجار از اجزای زیر تشکیل شده است:

  • محفظه انفجار: از خروج مواد ساینده و ورود آن به هوای بیرون جلوگیری می کند.
  • سیستم انفجار: حاوی مواد ساینده و هوای تحت فشار با دریچه هایی است که به کارگران اجازه می دهد جریان را متوقف و شروع کنند. غرفه های سندبلاست یک انتخاب محبوب هستند.
  • سیستم بازیابی ساینده: به طور خودکار باقیمانده مواد ساینده از انفجار را بازیابی می کند و آن را جارو می کند یا به داخل یک گردگیر می کشد.
  • غبارگیر: هوای اتاق را فیلتر می کند تا ذرات معلق به هوای بیرون نریزند.
  • ایستگاه بازیافت: مواد ساینده باقیمانده را مرتب می کند تا گرد و غبار ریز را از ساینده با کیفیت بالا جدا کند که می تواند دوباره استفاده شود.

اتاق های انفجار ساینده چگونه کار می کنند؟

انفجار ساینده را می توان به صورت دستی با استفاده از شیلنگ های ساینده و نازل های مخصوص هر نوع پروژه انجام داد. دکل های انفجار ساینده مکانیکی که به طور خودکار در مسیرها کار می کنند نیز موجود هستند.

در طول انفجار ساینده، محصولات ناتمام را می توان از رنگ، قالب و زنگ زدود تا سطحی صاف و یکنواخت برای تکمیل آماده شود. همانطور که انفجار ساینده انجام می شود، ذرات ساینده و ریز گرد و غبار به کف می ریزند.

پس از اتمام عملیات انفجار، مواد ساینده باقی مانده روی زمین توسط یک سیستم بازیابی جمع آوری می شود. گزینه‌های مختلفی برای سیستم‌های بازیابی وجود دارد که برخی از آنها از جاروها، دیوارهای متحرک، جت‌های هوا یا حتی کف‌های متحرک برای جمع‌آوری تمام مواد در یک سیستم بازیافت استفاده می‌کنند.

پس از رسیدن به سیستم بازیافت، ذرات ریز و گرد و غبار از مخلوط حذف می شوند و مواد ساینده باکیفیت باقی مانده تمیز و آماده برای قرار دادن دوباره در دیگ انفجار باقی می مانند.

اتاق های انفجار را می توان مطابق با نیازهای محصول شما سفارشی کرد. آنها را می توان با شیلنگ های انفجار دستی، سیستم های انفجار ریلی و انواع مختلف سیستم های بازیابی تجهیز کرد. با گزینه‌های فراوان برای سفارشی‌سازی، اتاق انفجار یک اندازه وجود ندارد.

یک اتاق انفجار ساینده جامع با سیستم های تکمیلی بسازید

هنگامی که برای ساختن یک اتاق انفجار ساینده آماده شدید، برای قیمت‌های رقابتی و رویکرد شخصی‌شده ما به کسب‌وکار، با Finishing Systems تماس بگیرید.

امروز با ما تماس بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *