آینده انفجار ساینده

آینده انفجار ساینده

آینده انفجار ساینده

15 ژانویه 2021

استفاده از مواد ساینده انفجار بر روی یک جسم می تواند عیوب را از بین ببرد، دقت دقیقی را ارائه دهد و از یک لمس نهایی براق اطمینان حاصل کند. به عنوان یک مزیت، انفجار ساینده نیز مقرون به صرفه و قابل اعتماد است، که منجر به نتایج ثابت بارها و بارها می شود. فرآیند انفجار ساینده برای اولین بار در دهه 1930 توسعه یافت و در دهه های بعد به تغییر و بهبود ادامه داد.

آینده انفجار ساینده چیست؟ فقط زمان مشخص خواهد کرد – اما این روندهای فعلی نقشه راهی برای آنچه ممکن است در آینده رخ دهد ارائه می دهد.

روندهای ایمنی و فناوری آینده که باید مراقب آنها بود

روندهای ایمنی و فناوری امروز راه را برای پیشرفت های فردا شکل می دهد. این روندهای فعلی نشان می دهد که چگونه فرآیند انفجار ساینده ممکن است در آینده سازگار شود.

1. انفجار بدون گرد و غبار

انفجار بدون گرد و غبار به عنوان یک رویکرد جدید و بهبود یافته برای انفجار ساینده مورد توجه قرار گرفته است. جایگزین بدون گرد و غبار، پوشش های قدیمی را به سرعت از بین می برد و سطح صاف و تمیزی را در کنار خود باقی می گذارد. انفجار بدون گرد و غبار سرعت فرآیند را افزایش می دهد و باعث بهبود راندمان می شود و در عین حال کیفیت نتیجه نهایی را نیز افزایش می دهد. این روش منجر به کاهش هزینه ها و زمان تولید می شود – و به عنوان یک امتیاز، کارگران می توانند از کیفیت هوای بهتری برخوردار شوند. انفجار بدون گرد و غبار ممکن است آینده آماده سازی سطح اصلی باشد.

2. تاکید بر ایمنی

جای تعجب نیست که ایمنی به یک نگرانی فزاینده در سراسر کشور تبدیل شده است، به ویژه در طول همه گیری COVID-19. روند فعلی بهبود ایمنی منجر به افزایش اقدامات احتیاطی در هنگام استفاده از ماشین آلات انفجار ساینده و کابینت های انفجار شده است. این مراحل بر تمیز کردن و ضد عفونی کردن هر سطحی که لمس شده است تأکید دارد. انتظار می رود که این روند در آینده نزدیک پس از بحران جهانی بهداشت فعلی ما به افزایش ادامه دهد.

3. کارایی زمان و هزینه

بهره وری در خط مقدم اولویت های کاربر باقی می ماند و روش طراحی، خرید، استفاده و انفجار ماشین آلات را شکل می دهد. فناوری امروزی قادر به استفاده از ساینده های مرطوب بلاست برای هر پروژه آماده سازی سطحی است. با افزایش تعداد مواد جایگزین – مانند سنگ ریزه شیشه و بی کربنات سدیم – کارشناسان صنعت در حال آزمایش راه هایی برای دستیابی به نتایج مشابه با سرعتی سریع تر و مقرون به صرفه هستند.

رویکرد آینده‌اندیشی سیستم‌های تکمیلی

با بیش از 40 سال تجربه در تجارت تکمیل فلز، ما از تاریخ غنی خود استفاده می کنیم و در عین حال بر آینده نیز تمرکز می کنیم. در Finishing Systems، ما در تلاش هستیم تا فناوری جدید را پیاده سازی کنیم و در نبض صنعت در حال تغییر باقی بمانیم تا به ارائه بهترین خدمات ممکن ادامه دهیم. ما دائماً در حال به روز رسانی و بهبود روش های خود، از جمله ایجاد راه حل های سفارشی برای مشتریان خود هستیم.

در طی 15 سال گذشته، این طرز فکر نوآورانه ما را برانگیخت تا خط تولید و ارائه خدمات خود را گسترش دهیم. اگر می‌خواهید شرکت خود را در خط مقدم تجهیزات تکمیلی و باکیفیت فلز نگه دارید، به سادگی به Finishing Systems بپیوندید – ما در حال حاضر یک قدم جلوتر هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آینده ساینده ها با ما تماس بگیرید

برای کشف بیشتر در مورد ماندن در منحنی مواد ساینده آماده هستید؟ در صورت هرگونه سوال با تیم ما تماس بگیرید. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا در انتخاب تجهیزات انفجاری هوا و چرخ پیمایش کنید و بهترین راه حل را برای نیازهای خود تعیین کنید.

امروز با ما تماس بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *