آماده سازی سطح قبل و بعد از انفجار

عکس جلویی از اجاق قدیمی.

آماده سازی سطح: قبل و بعد از انفجار

19 جولای 2019

هنگامی که شما یک تجارت در صنایع تولیدی یا صنعتی دارید، Abrasive Blasting باید بخش مهمی از عملیات روزانه شما باشد. در حالی که سندبلاست معمولاً دیگر شامل ماسه نمی شود، آماده سازی سطح یک مرحله کلیدی در این فرآیند است.

انفجار ساینده می تواند آماده سازی سطح مناسب را برای چسبندگی پوشش های بعدی ایجاد کند و در برخی موارد منجر به پایان نهایی شود.

اهمیت آماده سازی سطح مناسب

دلیل اصلی گنجاندن آماده سازی سطح به عنوان بخشی از روال انفجار این است که کنار گذاشتن آن می تواند از ماندگاری سطح جلوگیری کند. چه در حال رنگ آمیزی یا افزودن هر نوع پرداخت دیگری به یک شی باشید، تا زمانی که سطح را به درستی آماده نکنید، ظاهر مناسبی نخواهد داشت.

هنگامی که یک پوشش (رنگ یا پودر) به زیرلایه نمی‌چسبد، پوشش یا به‌درستی نمی‌چسبد و در بیشتر موارد پیش از موعد از بین می‌رود و نیاز به کار مجدد غیرضروری دارد. شروع با یک روکش آماده سازی سطح مناسب، ظاهر و عملکرد اجزای شما را بهبود می بخشد.

آماده سازی سطح سندبلاست

سندبلاست و انفجار ساینده هر دو اصطلاحاتی هستند که به طور کلی به فرآیند اشاره دارند. قبل از محدودیت های ایمنی و بهداشتی شدیدی که بر روی شن و ماسه سیلیسی اعمال می شد، اصطلاح سند بلاست معمولا مورد استفاده قرار می گرفت. Abrasive Blasting یک اصطلاح کلی تر و مناسب تر است زیرا انواع مختلفی از ساینده ها وجود دارد که ممکن است در فرآیند انفجار ساینده استفاده شوند. هر ساینده دارای ویژگی های خاص خود و نتایج نهایی است. انتخاب ساینده مناسب نتایج دلخواه شما را به همراه خواهد داشت. به ما اجازه دهید تا در انتخاب رسانه و توصیه های مناسب به بهترین وجه با درخواست و شغل شما کمک کنیم.

طیف گسترده ای از رسانه های انفجاری موجود است. برخی از متداول‌ترین رسانه‌های ساینده عبارتند از: استاربلاست، دانه‌های شیشه‌ای، اکسید آلومینیوم، کاربید سیلیکون، ساینده‌های پلاستیکی، ساینده‌های آلومینیومی و فولادی و همچنین ساینده‌های طبیعی مانند کال ذرت و پوسته‌های خرد شده گردو. هر کدام در طیف وسیعی از اندازه های مش یا سنگ ریزه هستند تا پایان و نتیجه دلخواه را ایجاد کنند.

بسته به بودجه، نیاز تجهیزات و کاربرد خاص شما، روش‌های انفجار متفاوتی نیز وجود دارد.

به تیم ما اجازه دهید در انتخاب تجهیزات مناسب به شما کمک کند تا سطح آماده سازی سطح مورد نظر را به شما ارائه دهد.

تمیز کردن سطح بعد از انفجار

آماده سازی سطح مناسب، بستر شما را به درستی برای تکمیل بعدی آماده می کند و آن را در حالت خام رها می کند. مطمئن شوید که آماده اعمال آن هستید تا زنگ زدگی ایجاد نشود. بسترهای آهنی یا آلیاژهای حاوی آهن در کوتاه مدت زنگ می‌زنند. در برخی موارد می‌توانید از ابزارهای پیشگیری از زنگ زدگی استفاده کنید، اگر تکمیل شما به موقع انجام نشود.

همیشه ساینده خود را از مواد زائد و رطوبت تمیز نگه دارید تا ساینده ای موثر باشد.

در Finishing Systems با ما در تماس باشید

در Finishing Systems، تمام تجهیزات و رسانه های انفجار مورد نیاز برای سندبلاست را خواهید یافت. برای آماده سازی سطح برتر، به متخصصان Finishing Systems اجازه دهید تا به شما در یافتن راه حل های مناسب برای برنامه و پروژه های خود کمک کنند.

تجهیزات انفجاری مناسب می تواند عملیات تجاری شما را کارآمدتر و مقرون به صرفه تر کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما یا درخواست قیمت رایگان، لطفاً همین امروز با ما تماس بگیرید.

امروز با ما تماس بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *